Aktiviteten i magen

SpinnVill

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Trodde aldri jeg skulle klage på dette altså, men i alle dager. Lillegutt i magen er så utrolig aktiv hele døgnet nå. Føler meg helt mørbanket! Til å begynne med var jeg så glad og nøt hver eneste bevegelse jeg kjente, men jeg endte faktisk med å spøke/spørre jm om de ikke hadde noe beroligende som fungerte på han også nå (dette var etter at jeg fikk ei morfin sprøyte i skinka sammen med en Sobril og følte meg i god form).

Hun flirte bare :p

Samme her, men det er såååå herlig uansett! Så lenge han er så aktiv så vet jeg også han har det bra <3
Men krysser fingrene for at han sover mer etter fødsel :-D

Samme her! Og spesielt når jeg ligger på siden i senga (på pcen for eksempel) og han sparker så mye nedover at det til slutt blir ubehagelig og jeg må skifte posisjon. :arghh: Elsker å kjenne spark men skulle også ønske jeg kunne få ligge slik jeg selv vil, haha. :smug:

Himmel, føler meg helt mørbanket her. Regner med det er riene jeg har hatt som er hovedgrunnen. I grunnen er det veldig herlig og beroligende at han er aktiv, men syns han kunne tatt litt hensyn til a mor da ;) rakker!

Haha !! Her er den en liten pøbel gutt som synes det er veldig kjekt å prøve å trykke hele ræva ut på høyre siden og det finnes jo ikke noe bedre enn å sparke ho mor opp i ribbeina når ho sitter bøyd fremover :p

Veldig lenge kjente jeg bare aktivitet nederst i magen, hovedsakelig på venstre side, så blir stadig overrasket over nye steder å få "juling" på innenfra ;) I det siste har det gått mye i ribbeinsspark, spesielt når jeg sitter i forelesninger :P

Var min mor som kom på nicket ;) jeg sto helt fast! Så fortalte hun at det var det jeg ble kalt når jeg var lita :p så mulig han er arvelig belastet ;)
Jeg kjenner veldig mye spark på høyre side, i går kveld klarte jeg ikke å sovne på den siden, for det ble så mye spark ned i madrasser. Og jeg kan bare glemme å ligge på ryggen med ipaden på magen, det liker han ikke, den blir bare sparket vekk :P Veldig mye liv om dagen, særlig når jeg skal sove, men jeg syns det er veldig koselig :)

Trodde aldri jeg skulle klage på dette altså, men i alle dager. Lillegutt i magen er så utrolig aktiv hele døgnet nå. Føler meg helt mørbanket! Til å begynne med var jeg så glad og nøt hver eneste bevegelse jeg kjente, men jeg endte faktisk med å spøke/spørre jm om de ikke hadde noe beroligende som fungerte på han også nå (dette var etter at jeg fikk ei morfin sprøyte i skinka sammen med en Sobril og følte meg i god form).

Hun flirte bare :p

Har også noen ganger syntes at noe av aktiviteten har vært litt i overkant. Men det er bare når lille sparker ned i blæra i en evighet, eller noen gangen så kjennes det ut som at lille pirker/skraper om og om igjen i blæra. Kan bli litt ømt og vondt.

Ellers er det bare topp med spark og andre utbrytingsforsøk :p

Jeg elsker at det er mye aktivitet :) spesielt når jeg har tid til å bare ligge og kjenne etter :)

Her blir rampen min super aktiv hver gang jeg skal sove :D er aktiv gjennom hele dagen, men da mer ålende bevegelser. Virker som han lader opp til natta :D
Akkurat nå ligger han å sparker meg uti høyre side ♡

Huff, er det bare meg som IKKE kjenner så mye aktivitet? Synes snuppa er i overkant rolig :/ Kjenner jo liv hver dag, men det er jammen ikke mange spark hun spanderer på meg, og ofte må jeg fremprovosere de ved å trykke på magen og slikt.. Unormalt? Skal til jordmor på mandag så tenker å høre med henne da uansett ;)

Må vel heilt ærlig si jeg er dritt lei alle sparka akkurat nå :-P
Han har hatt hode ned en god stund nå å jeg er temmelig lei fikling nedentil å boksekamp med blæra :-P Ja, så har han lagt sin elsk på å sparke hardt på ribbeina på venstresiden, auauauauauau :-S å det er virkelig aldri fred å få :-P blir nok en veldig aktiv liten kar det her ja, akkurat som storesøster ;-) :-)

Huff, er det bare meg som IKKE kjenner så mye aktivitet? Synes snuppa er i overkant rolig :/ Kjenner jo liv hver dag, men det er jammen ikke mange spark hun spanderer på meg, og ofte må jeg fremprovosere de ved å trykke på magen og slikt.. Unormalt? Skal til jordmor på mandag så tenker å høre med henne da uansett ;)
At man kjenner mer og mindre aktivitet er visstnok like normalt rundt de ukene her, men man skal kjenne noe :) og det gjør du jo, så regner med det er helt tipptopp og at frøkna bare koser seg sånn i magen din i en favorittstilling <3

Jeg hadde veldig lite aktivitet i magen fra fredag til onsdag, sist uke. Var da på registrering på føden pga bekymring. Der fikk eg beskjed om at sålenge eg kjente noe hver dag var d nok ingen grunn til bekymring!:) og det viste seg at lisstuppa hadde lagt seg med føttene mot ryggen (da kjenner de fleste mindre av sparkene), men alt var i den beste orden! :-)

Jeg hadde veldig lite aktivitet i magen fra fredag til onsdag, sist uke. Var da på registrering på føden pga bekymring. Der fikk eg beskjed om at sålenge eg kjente noe hver dag var d nok ingen grunn til bekymring!:) og det viste seg at lisstuppa hadde lagt seg med føttene mot ryggen (da kjenner de fleste mindre av sparkene), men alt var i den beste orden! :)
Jeg hadde også en sånn dag i forrige uke. Mens jeg var i Tokyo! o_O
Da kjente jeg faktisk at hun snudde seg igjen på kvelden, så jeg er ganske sikker på at hun lå en dag med beina mot ryggen min. Bortsett fra den dagen er det helt diskotek i magen, til alle døgnets tider! :dance008:dance018
De siste dagene har jeg fått mest spark nede helt ute i venstre side og har faktisk fått direkte vondt av det. Kan se og kjenne beina såpass godt at både pappaen og storesøsken grøsser litt av det :laughing002

Min varierer veldig i aktivitet. I går var det ganske stille, men i natt har han holdt meg våken. Har sovet 3 timer i natt.

Jeg kjenner at all aktiviteten som har vært i magen i det siste har gjort med mye mer knyttet til han som bor der inne. Jeg er gravid for første gang, og det har tatt litt tid for meg å "skjønne" at jeg skal bli mor og at det er en liten baby i magen, selv om graviditeten var planlagt. Men nå når vi har fått de fleste tingene i hus og han gir så mye tegn til at han er der, så har det gått sakte, men sikkert opp for meg og jeg merker jeg er mye mer knyttet til han. Går å stryker meg over magen hele tide, holder rundt magen når jeg skal sove og har til og med tatt meg i å snakke til han noen ganger (jeg er av de som syns det er merkelig å snakke og synge til magen, men nå begynner jeg å ha litt mer forståelse for det å). Samboeren min har også sagt at jeg har forandret meg litt de siste ukene, at jeg har gått inn i en morsrolle han aldri har sett meg i før. Det er en god følelse å kjenne på :)

Jeg kjenner at all aktiviteten som har vært i magen i det siste har gjort med mye mer knyttet til han som bor der inne. Jeg er gravid for første gang, og det har tatt litt tid for meg å "skjønne" at jeg skal bli mor og at det er en liten baby i magen, selv om graviditeten var planlagt. Men nå når vi har fått de fleste tingene i hus og han gir så mye tegn til at han er der, så har det gått sakte, men sikkert opp for meg og jeg merker jeg er mye mer knyttet til han. Går å stryker meg over magen hele tide, holder rundt magen når jeg skal sove og har til og med tatt meg i å snakke til han noen ganger (jeg er av de som syns det er merkelig å snakke og synge til magen, men nå begynner jeg å ha litt mer forståelse for det å). Samboeren min har også sagt at jeg har forandret meg litt de siste ukene, at jeg har gått inn i en morsrolle han aldri har sett meg i før. Det er en god følelse å kjenne på :)
Jeg var akkurat som deg og er som deg nå også :) det er virkelig herlig

Back
Topp