Aktivitet?

Vesla92

Glad i forumet
Himmelbarn
Februarbarna 2023
Er det noen som er aktive her?
Kanskje mange som er med i nye termingrupper?
Hadde vært gøy å visst hvor mange av August-18 som har blitt eller skal bli storesøsken?:joyful:
 
Jeg er fortsatt innom daglig, men det blir mest lesing av nye tråder eller nye innlegg i tråder jeg følger på Generelt.

Min 3,5-åring har en lillebror på 1,5 år. :)
 
Innom daglig, men assistert og terminforum.

Vi venter endelig lillebror i sep/okt ❤️
 
Jeg er fortsatt innom daglig, men det blir mest lesing av nye tråder eller nye innlegg i tråder jeg følger på Generelt.

Min 3,5-åring har en lillebror på 1,5 år. :)

Så morsomt, gratulerer med lillebror:joyful:
Jeg har ikke vært aktiv, men er på igjen nå:)
Her har ikke mini blitt storesøsken enda, men håper det kan bli snart:joyful:
 
Fikk barn i august 18 selv, men var ikke aktiv her på den tiden :) Har i etterkant fått et barn til i 2020 og prøver nå på nr 3 :)
 
Storebror ble født på overtid i september 2018 og fikk en lillebror i desember 2021 ❤️ Mulig det blir en til på sikt, men ikke før om et par år :rolleyes:
 
Lillesøster fra august 2018 ble, litt uventet og samtidig veldig velkomment, storesøster til bittelillebror oktober 2020. Nå er jeg bare innom en gang iblant, for nå har jeg de barna jeg skal ha :Heartpink:Heartblue:Heartpink:Heartblue
 
Jeg var vel blant de ivrigste her i 2018 tror jeg. Fikk min fjerde i 2020.
 
Var litt aktiv i 2018. Fikk min andre i 2020, er av og til litt inne å kikker og er litt innom tanken om vi skal ha en til, men foreløpig er det med tanken og sniking på gtester :)
 
Fikk minstebror feb-21. Rakk aldri å komme helt inn i termingruppen (juni-21), så jeg forblir augustis for alltid
 
Fikk minstebror feb-21. Rakk aldri å komme helt inn i termingruppen (juni-21), så jeg forblir augustis for alltid
Jeg klarte å tviste hue mitt litt flaut lenge for å skjønne sammenhengen mellom feb-21 og juni-21, enda jeg vet innmari godt at han kom ut halvbakt. Tror jeg må sove….
 
Titter innom i ny og ned. Ingen flere barn her etter aug 18, men hun var da tredje på rad (tre tette) ❤️
 
Er ikke så aktiv som jeg var men titter innom.
Her ble augustisen min sistemann i rekka.
 
Lillebror er ikke mindre dramaqueen enn storesøster så vannet mitt gikk her på torsdag. Men han er foreløpig inni magen, ting er rolig. Så han kan bli der en måneds tid hvis alt er fint med han, riene ikke kommer og/eller infeksjonen forblir vekke. 30+2 idag, så allerede 20+ på gestasjonsfronten.
 
Lillebror er ikke mindre dramaqueen enn storesøster så vannet mitt gikk her på torsdag. Men han er foreløpig inni magen, ting er rolig. Så han kan bli der en måneds tid hvis alt er fint med han, riene ikke kommer og/eller infeksjonen forblir vekke. 30+2 idag, så allerede 20+ på gestasjonsfronten.
Såppass ja :hilarious: Masse lykke til ♡
 
Back
Topp