Aktivitet i magen..

*lmk88*

Glad i forumet
Hvordan er det med bevegelser og spark? Kjenner dere masse, lite?

Her så er lillegutt veldig aktiv tidlig på morgenen, sånn etter middag og selvfølgelig når jeg skal legge meg.. Det er så herlig å kjenne at han lever :)
 
Underbart å kjenne liv ja! :-)

Her er Mini vesentlig roligere enn storebror var. Er litt aktivitet om kvelden, men ellers er det mer som Mini skifter stilling og sovner om et par ganger i løpet av dagen.
 
Å det er så herlig å kjenne masse bevegelse ja. Jeg føler at jeg på en måte får en liten bekreftelse på at hun har det bra inni magen min. ^^     
Hun sparker å står i masse, så jeg kjenner bevegelse stort sett hele dagen 
Nå er jeg i uke 22 og hu er stor og sterk. Så de aller kraftigste sparkene synes også utenpå magen nå også...det er så gøy å sitte å se på ^^  
 
Stort sett er det mye aktivitet synes jeg, veldig ofte! De siste dagene har han vært litt mer rolig. Kjenner sprark, men ikke så sterke, og han ligger lavt i dag. Synes det er så rart å kjenne spark så mange forskjellige steder på magen.
 
Fikk mitt første harde spark av lille prinsen min idag!!

Ellers, har han vært rolig. (har ikke fått med meg annet) .

*sladrer med moto2*

Gutt 2006
Jente 2010
Venter Gutt 2012
 
Blir bare mer og mer aktivitet (som kjennes) her i hvertfall;) Rytmiske små dunk, korte spark og kilende bevegelser.. Sååå herlig!!
 
Masse liv nå. Har ikke tid til å nyte det:P Tror jeg har fått nok en hikkebaby. Har vært hikke hver dag noen dager på rad nå. Storebror hikket en til fem ganger daglig hele siste del av svangerskapet sist.
 
her er det så lite aktivitet at det er merkelig... Med de to andre har det vært helt vilt med liv hver enste dag, fra tidlig i svangerskapene.

Nå er jeg inne i 24 uke, og kjenner svært lite. Bare et lite dult i magen til dagen :-S Morkaken ligger ikke foran, så det er ikke det som gjør det. Kanskje det bare kommer til å bli et rolig barn?? De to andre er helt ville, så det hadde ikke gjort noe med en mer rolig hehe:-D
 
Har mye på kvelden, men stort sett ingenting på dagen... Mannen min fikk kjenne det for første gang i går, stolt som en hane her kompisgjengen satt :D
 
Min lille frøken har vært veldig aktiv fra uke 17-22. De siste to ukene har hun vært noe roligere. Tror hun ligger med ryggen ut når det er roligest. Jeg har også hikkebaby denne gang som sist. Han stakkar hikka like mye når han kom ut!:)
 
Masse liv, babyen har bevegd seg en del nå så sparkene kan komme fra litt over alt nå
 
Her har det begynt med sikkelig aktivitet :)
Samboeren fikk kjenne henne sparke sikkelig for første gang i forrige uke :)
Er mest om kveldene det er aktivitet,gleder meg til jeg kjenner sikkelige spark 
(har morkaken foran på siden,så kjenner ikke så mye)
 
Her i gården er det mye aktivitet, og det er kjempe hærlig
Han er mest aktiv på kvelden når jeg har lagt meg i sengen men også ganske mye ellers i løpet av dagen. Kanskje ikke så mye akkurat rundt middagstid.
Har bare kjent orntlig spark i 2-3 uker. Og dagen etter at jeg kjente det selv fikk min kjære også kjenne :)
(Er en som leker villstyring der inne akkurat nå å :D )
 
Masse masse bevegelser :D
spesielt tidlig på dagen, midt på dagen og kveldene :P
 
Masse masse aktivitet dagen lang!! <3
 
Back
Topp