aktivisering

Begge deler. Leker både alene, og sammen med meg og pappen. Ellers går det mye tid til mating syns jeg, i allefall lunsj-måltidet tar litt tid [:)] Men det er bare koselig syns jeg.

Vi er på svømming hver tirsdag, og der får han vært veldig aktiv. [:)] Ellers er det babysang annenhver uke, og barselgruppe som regel en gang i uka. [:)]

her liker han best og leke selv og med søstra si, tverrsnur hvis jeg legger meg ner for og leke med ham [8D] Men får lurt meg til litt leking jeg også om dagen[;)] Han spiser kjempefort, så det tar ike no tid her..[;)]

Leker fint alene her, men om han blir lei så setter jeg meg på gulvet og viser han litt nye leker eller leker med han. Etter ei lita stund begynner han å leke alene igjen :) Han synes også det er ekstra morsomt å være alene når leiligheta er rotete, er jo sååå mye spennende å se på i leiligheta, så da skal det utforskes :p

Leker MASSE for seg selv. Kjempeflink. Og så leker vi sammen noen deler av dagen.

Hun er egentlig flink til å leke selv, men etter at hun begynte å reise seg opp bruker jeg mye tid på gulvet med henne. Hun har ganske så dårlig balanse enda så jeg sitter bak å passer på. Ellers drar vi mye ut. Svømming, sang og besøk [:)]

ORIGINAL: sally*

går i åpen barnehage jeg. kjempegøy[:)] 

Eg og vil værme! Korti?;)

Hun leker en god del alene og om hun trenger selskap så kryper hun bort til meg eller sier ifra[:)]
Nå er vi med niesen min om dagen da så hun har jo en lekekamerat[8D]

De er veldig flinke til å leke alene, men de er jo to da så har mye selskap i hverandre. De følger etterhverandre overalt[8D] Nå er de overalt da, så nå må jeg passe på. Har funnet ut at de rekker opp i vinduskarmene her, og under vinduene er det varmeovn som de klatrer opp på for å nå skikkelig inn i vinduskarmene... jada, vi har nok å henge fingra i her. De freser rundt med gåvogner og ellers klatrer/reiser seg/går langs alt de klarer. Har heldigvis lært seg å sette seg ned igjen da, så er ikke så mye knall og fall lenger som det var[:D]

Han kryper rundt selv på jakt etter ledninger og knapper.
Og roter i lekekassene og kan sitte litt med det han finner der.
Triller litt ball med ham.

Ellers trener jeg 3 dager i uken og da er han på barneparkeringen i godt over timen og kryper rundt med andre små der når han ikke sitter på fanget....

ORIGINAL: heggen

ORIGINAL: sally*

går i åpen barnehage jeg. kjempegøy[:)] 

Eg og vil værme! Korti?;)

så kjekt[:)] fy skam at eg ikkje har spurt om du vil bli me egentlig.. men er åpent alle dager utenom onsdag. mandag e det babysang (som de begynna å bli litt store te) og tirsdag e det ekstra lang samling.. e på bryne eg går. men vett d e ein på nærbø og, så me kunne jo evt ha sjekka ut den..
me e klar for alt..[;)]

Mi liker best at jeg leker med henne, men hun leker en del alene også, men da vil hun helst bort til alt som er "forbudt" (ledninger, dvd-spiller, planter osv).

ORIGINAL: MariSafari

Leker MASSE for seg selv. Kjempeflink. Og så leker vi sammen noen deler av dagen.

samme her, hun er kjempeflink til å leke selv!

Han leker veldig mye for seg selv. Men jeg leker med han også.
Ellers går vi på babysang på mandagen, og bader med han i basseng på tirsdagen [:)]

Back
Topp