Aktive barn

tippetue

Forumet er livet
Er det andre her som har veldig aktive barn?

Her er han helt umulig på stellebordet, vrir seg og hier seg rundt så bleien er umulig å få på.
Han krabber og åpner skuffer og skap,og klemmer jo da fingrene.
Klarer å åpne peis døra[&o] og masse annet fanteri som¨å prøve å velte blomstepotter.

Å alt dette er så uvandt for de 2 andre vi har ar aldri sånn, så litt slitsomt å passe på som en hauk hele tiden.

ja det er helt sikkert, for å si nei å fy er jo bare morsomt

Jadda.. har ingen sitte-stille-gutt her hvertfall! Han er overalt om han får sjansen.

ja er jo bra det å, å det var storebroren her å,men han hørte når vi sa nei å klarte å la tingene være.

ORIGINAL: IrenePirene

Jadda.. har ingen sitte-stille-gutt her hvertfall! Han er overalt om han får sjansen.

sliiiiitsooomt!!!![&o]

Tuller du ?
Hvor pokker får han min energien fra. ??
Feks hadde jeg satt hinder forran spisebordet, kasser og en stol og diverse, pappaen har operert kneet og ligger store deler av dagen der og trykker på den bærbare. Han var ute og "trakk litt frisk luft" og tror du ikke han her min skuer vekk kasser og stoler og alt bare for å komme bort å få tak i ledninger og pc musen til pappaen.
Han er høyt og lavt og fram og tilbake, er så en blir varm bare av å løpe etter.
Kan jo ikke sitte stille på fanget heller, hoppe, kravle, krype, klype, dra i håret, ta tak i nesen osv osv osv. Puhhhh....

ORIGINAL: Babbs

Tuller du ?
Feks hadde jeg satt hinder forran spisebordet, kasser og en stol og diverse, pappaen har operert kneet og ligger store deler av dagen der og trykker på den bærbare. Han var ute og "trakk litt frisk luft" og tror du ikke han her min skuer vekk kasser og stoler og alt bare for å komme bort å få tak i ledninger og pc musen til pappaen.
Han er høyt og lavt og fram og tilbake, er så en blir varm bare av å løpe etter.
Kan jo ikke sitte stille på fanget heller, hoppe, kravle, krype, klype, dra i håret, ta tak i nesen osv osv osv. Puhhhh....

Sånn er det her å, mye voldsom energi til tider, å fjernkontroller å data er sykt festlig.

Jepp sånn er det her og... av å til er hun bokstavelig talt som en propell på gulvet. Man kan se at hun prøver febrilsk å finne på noe fa*nskap [:D]
Når det gjelder stellebordet og bleia... jeg måtte ut å kjøpe up&go bleie bare pga d..[:D]

ORIGINAL: tippetue

ORIGINAL: Babbs

Tuller du ?

Sånn er det her å, mye voldsom energi til tider, å fjernkontroller å data er sykt festlig.

her å.. men det skumleste er at får han ikke oppmerksomhet reiser han seg å GJORSTPÅ å falle å slå seg!!!
slår ode i bore om han ikke får viljen sin å sier jeg nei eller fy slår han seig selv i pannen å av å til kjefter på seg selv, men likevell fortsetter han... er så slitsomf får er ikke lett å få gjort ting i huse :P
så i fra om dere finner en "medisin" får litt ro :P neida hehe....

Ja må kjøpe up&go her å nå.
Men når faren en skjelden gang sifter ligger han som en engel å bare smiler[:'(]

ORIGINAL: tippetue

Ja må kjøpe up&go her å nå.
Men når faren en skjelden gang sifter ligger han som en engel å bare smiler[:'(]

her er det værre når jeg tar på han det.. må alltid gi han leker/tannbørsten eller mobilen min får å få på han bleia, men up&go sparker han fkatisk istykker så de revner på sidene.. + han tisser alltid gjennom de [&:]

her vil han gjerne være overalt, men er så trillerund... hehe. men kommer seg vel etterhvert[8D]

Back
Topp