Aktive babyer!!!!

Ja!! Kan ikke huske at de andre har vært like aktive! :)
Nærmer meg 17 uker, har morkaka foran, men har kjent daglig liv i to uker. De siste dagene har også samboer kjent :) har mye kynnere også, og mistenker at magetrollet trigger dem :)

Kjenner det jeg og, veldig mye, men mest når jeg har hatt i meg noe søtt:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er så kos når de er så aktive:D før jeg fikk mage og kjente bevegelse så tenkte jeg at hvordan skal jeg klare å gå fra oul til fødsel uten ultralyd innimellom for å se bebisen?!! alle sa man ikke trengte ul når man kjente liv og sånt, men det skjønte jeg ikke:p nå skjønner jeg det hehe ..

<3 VinterPrinsesse <3

Ingenting foreløpig :( Begynner å bli utålmodig kjenner jeg.. Men men.. Er bare 17+5 og morkaka foran, så får vel smøre meg med enda litt tålmodighet :)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Samme her, jeg er 19+1 og kjenner ikke stort (morkake foran), er utålmodig jeg og - men jm sa det er helt normalt og det kommer nok! Ser også forskjell på magen avhengig av hvordan lillenurk ligger (særlig når jeg ligger på ryggen om morran), noen ganger en "spiss" kul på høyre side, noen ganger venstre, noen ganger mer avflata... så hun (?) holder vel på å bevege seg rundt og styre på der inne, selv om jeg ikke kjenner det. :)

Back
Topp