Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er bare koselig når man kan se hvordan magen blir helt rart på slutten.Jeg har også hørt at våre bevegelser fungerer som vugging. Her er det iallefall kveldsgymnastikk på gang når jeg har lagt meg Kjempekoselig!! Men har hørt at det kan bli litt vel heftig mot slutten når babyene er blitt sterke slik at det kan forstyrre søvnen..
Den "jeg har hørt" kommer bare fra en person så da kan det hende det bare gjelder henne Jeg lurer på hvor mye aktivitet det er der inne mens jeg sover. Var oppe på toalettet en tur i natt og da var det masse spark etterpå, og det var spark igjen da jeg våknet. Har aldri vært så mye liv før, men digger detDet er bare koselig når man kan se hvordan magen blir helt rart på slutten.
Synes det er mindre heftig/annerledes når de er større, for da er det mindre plass å bevege seg på. Eller, sparkene er jo kraftigere, men synes ikke det var så mye aktivitet på natten da.
Det er sikkert ulikt fra person til person da, og baby til baby. Kan ikke huske at min var så aktiv om natten sist, så var litt gøy å merke liv natterstid. Men, når jeg tenker etter har jeg jo som oftest sovet om natten! Ti hi!
Ja, det kan vel ta litt lengre tid. Jeg er førstegangs, men morkaken ligger langt oppe og bak så den demper ikke noe. Men bare vent, plutselig en dag blir du overrasket av små herlige dult! Det skjedde ganske plutselig til meg iallefallDere er heldige som kjenner liv altså! Jeg er 17+3 og kjenner ingenting enda.. Men nå skal det sies at morkaken ligger forran og er førstegangs så det tar vel litt lenger tid før jeg vil kjenne noe..
Den "jeg har hørt" kommer bare fra en person så da kan det hende det bare gjelder henne Jeg lurer på hvor mye aktivitet det er der inne mens jeg sover. Var oppe på toalettet en tur i natt og da var det masse spark etterpå, og det var spark igjen da jeg våknet. Har aldri vært så mye liv før, men digger det