Aktiv jente i magen

Hoe86

Forelsket i forumet
Flere som har aktive små i magen?
Her er del full rulle nesten hele dagen føler jeg! Kjenner mye bevegelser og spark gjennom dagen ❤ Pappaen kjenner også alt av spark og bevegelser nå, og magen buler og rister/beveger seg når lille holder på. Er så koselig ❤ Er forresten i uke 23 :)

Med storesøster kan jeg ikke huske å ha kjent så sterke spark og så mye aktivitet såpass tidlig, selv om hun også var en aktiv krabat inni i hula :)
 
Jeg har kjent det ganske mye tydeligere den siste uka nå, er ganske herlig :-D Kjenner han stort sett bare på morgen og kveld, da jeg alltid holder på med ting på dagtid, men hender jeg kjenner han da og. Når jeg ligger, ser vi godt at magen gjør små hopp, og buler, skikkelig gøy :-D
 
Har såvidt begynt å sparke skikkelig i fra seg nå :) Kjenner det godt på utsiden, så det synes jeg er kjempedigg!! Hun er ikke aktiv så lenge av gangen, men jeg er bare 20+4 ennå da, så håper det tar seg opp skikkelig de neste ukene <3
 
Begynte å kjenne skikkelige spark og bevegelser fra de på torsdag når vi var 20 uker og nå de siste dagene har det vært full rulle der inni :-D
 
Jupp. Full rulle her og siden uke 14. :)
 
Her har det vært full fart siden 20 + 3, men vi merker det ikke utenpå helt enda. Er nå 21 + 0.
 
Syns ikke baby er mer aktiv enn de andre to har vært i magen. Men kjenner spark flere ganger daglig, og hver kveld når jeg setter eller legger meg ned. Våkner jeg på natta er det ofte romstering der inne da også :)
 
I natt var det ekstremt. Kjente spark jevnlig i over 4 timer. Ble litt nervøs for at hun var stresset så forsøkte alt jeg kun for å virke rolig pratet litt, sang litt og gikk litt rundt i huset for å bysse. Følte jeg virket litt gal mens jeg holdt på. Men ble rolig etterhvert.
 
Uke 25 idag, og jenta i magen er så aktiv så det er på grensen til ubehagelig!
Men skal ikke klage over en sterk og aktiv jente :Heartpink
Signerer den! I dag har jeg fått noen kraftige spark fra lillemann, og det er på grensen til ubegagelig allerede :p 25+2 i dag.
 
I natt var det ekstremt. Kjente spark jevnlig i over 4 timer. Ble litt nervøs for at hun var stresset så forsøkte alt jeg kun for å virke rolig pratet litt, sang litt og gikk litt rundt i huset for å bysse. Følte jeg virket litt gal mens jeg holdt på. Men ble rolig etterhvert.
Fikk beskjed av jordmor at en veldig aktiv baby er bare positiv, baby'n kan ikke være for aktiv :)
 
Lillesøster her er også mye mer aktiv enn store søster var i magen. Kjenner masse bevegelse gjennom hele dagen :)
 
Sprell og spark her også<3 Til å begynne med kjente jeg det bare når jeg la meg for kvelden, men har begynt å kjenne det godt hele dagen nå :) Samboer kjente det for første gang utenpå magen for et par dager siden:)
 
Back
Topp