Aktiv baby

@mandasMamma

Glad i forumet
De siste dagene har jeg vært helt sikker på at den er den lille`s bevegelser inni magen jeg har kjent.
Men i dag tidlig skjedde noe helt sprøtt.
Lå på ryggen i senga. Så når jeg pustet ut fikk jeg en skikkelig rar følelese i magen.
Tittet ned, magen var helt skjev og på venstre side like under navelen stakk en steinhard bul ut.
Da kjente jeg også tydelige bevegelser.
Sambo som også fikk kjenne var helt overveldet, å smilte fra øre til øre.
Er det virkelig mulig å kjenne fosteret fra utsiden så tidlig?????
Må jo ha vært det, magen er jo aldri SÅ hard ellers.
Eller var det bare livmora som stakk ut på siden siden jeg hadde ligget på siden hele natta.
Sambo mener at han også kunne kjenne bevegelser.....

Vet ikke hva jeg skal svare deg jeg. Men du kjenner jo best selv.
Jeg husker ikke når jeg først kjente liv utenfor med Celina,men det var ikke så tidlig!

Koslig for samboeren din at han også fikk sitt første møte med den nye verdensborgeren da!

Sist gang kjente jeg liv første gang i uke 16. Også noen uker senere kunne man tydelig kjenne liv på utsiden! så det er nok fullt mulig! :)

Jeg har hatt sånn mage de to siste morgenene. Vanligvis kan man ikke se tegn til graviditet når jeg ligger på ryggen, men når jeg våkner buler magen skikkelig ut til venstre nedenfor magen. Jeg spurte en jordmor jeg kjenner og hun sa det var fordi blæra mi var full og den presser livmora opp og ut..Etter at jeg gikk på do forsvant hele kulen jeg og så flat ut igjen..litt gøy..jeg har bilde,kan legge inn etterpå! hehe

ORIGINAL: ragcoon

De siste dagene har jeg vært helt sikker på at den er den lille`s bevegelser inni magen jeg har kjent.
Men i dag tidlig skjedde noe helt sprøtt.
Lå på ryggen i senga. Så når jeg pustet ut fikk jeg en skikkelig rar følelese i magen.
Tittet ned, magen var helt skjev og på venstre side like under navelen stakk en steinhard bul ut.
Da kjente jeg også tydelige bevegelser.
Sambo som også fikk kjenne var helt overveldet, å smilte fra øre til øre.
Er det virkelig mulig å kjenne fosteret fra utsiden så tidlig?????
Må jo ha vært det, magen er jo aldri SÅ hard ellers.
Eller var det bare livmora som stakk ut på siden siden jeg hadde ligget på siden hele natta.
Sambo mener at han også kunne kjenne bevegelser.....
[/quote

så gøy! er jo veldig tidlig, men alle er jo forskjellige. Jeg bare kjenner litt bobler som popper og det er jo spennende nok det, innbiller meg det er spark, men gleder med stort til det kan kjennes orntli!

Back
Topp