Aktiv baby

Monkaponka

Forumet er livet
Jeg syns at lillingen i magen har vært utrolig aktiv de siste dagene.
Selv med dårlig plass så åler, sparker og dytter han som aldri før.
Mer våken enn jeg kan huske han har vært[8|]
Trodde det var nå det skulle bli litt roligere jeg, men alle bevegelser vonde/gode er jeg takknemlig for!

Noen andre som har det sånn?

Joda har det likedan jeg!
Nurket er jo i hundre hele tiden nesten....
Det er masse pga det tror jeg at jeg er så kvalm og uggen...
Hode er jo pressa opp imellom ribbebeina mine...og når han sparker og beveger på seg blir det en sann ekkel uggen følelse. Men ikke misforstå er kjempe glad for å kjenne liv!!!!
Hadde fått hetta om jeg ikke kjente noe.

Må jo innrømme at jeg er begynt å bli en stor smule lei[:D]
Vil ha ut gullet mitt snart.

dinna babyen her me e aktive!! vekke mej oxo gjer ho hehe :) d e so kjeeeeekt :)

Det er lov å være lei nå!!

Begynte nesten å lure på om noe var galt med han om han ikke trivdes inni der lengre, men siden vi er fler som har det sånn. Så er nok alt normalt ja.
Håpet på at han skulle finne veien ut[:D] men, må atter en gang smøre meg med tålmodighet.

Edvine *babyimagennåmådusnudeg*

Takk for at du muntrer meg opp Monicus[:D]
Du har iallefall klart å få meg til å le og dratt opp smilebåndet mitt[:)]

Samme her.. Den lille gir beskjed at her er jeg ofte nå også.. Deilig.. Heldigvis er den stille på natta, men kl 06:00 er det full rulle.. [:D][:D]

Her er det også full rulle, virker ikke som vesla sover inni der i det hele tatt! [&:]
Blir ganske sjøsyk av det, ja [:D]

Kanskje de jobber hardt for å finne "veien ned i bekkenet"?? Vi får håpe på det, hadde vært deilig å slippe presset oppover snart (lei av halsbrann, og å være andpusten uten å gjøre noe.....[8|])

ORIGINAL: lucky2

Her er det også full rulle, virker ikke som vesla sover inni der i det hele tatt! [&:]

Kanskje de jobber hardt for å finne "veien ned i bekkenet"?? Vi får håpe på det, hadde vært deilig å slippe presset oppover snart (lei av halsbrann, og å være andpusten uten å gjøre noe.....[8|])

Ååhh.. du sier noe Lucky2.
Selv om jeg tar gaviscon så våkner jeg om natten med gulp i munn[:'(]
I natt så mye at det kom igjennom nesa til og med[:'(][:'(]

samma her....tror h*n prøver å stikke hull på posen så h*n får treffe meg[:D][:)]

ORIGINAL: Monicus

ORIGINAL: lucky2

Ååhh.. du sier noe Lucky2.
Selv om jeg tar gaviscon så våkner jeg om natten med gulp i munn[:'(]
I natt så mye at det kom igjennom nesa til og med[:'(][:'(]

[:D]....sorry, ikke meningen å le, men jeg så liksom bare det bildet for meg!!! Jeg også tygger tabletter for halsbrann om natten, og bruker en evighet etterpå for å få restene ut av tenna....[:D]. Er vi ikke våkne fordi vi har halsbrann, er det fordi vi må drikke, tisse, ligger vondt, har urolige bein eller kramper i beina (fikk jeg med alt nå, mon tro [8|]) Holdt på å si at det skal bli godt å få en god natts søvn, men det er jo leeeeenge til [&:]!!!

Går det an å bestille en baby som sover hele natten gjennom helt fra starten av, mon tro [8|]????
Da tar jeg en sånn en [:D] 

*sukk*

Tar en sånn jeg og[:D]en sovende baby assa[;)]

Jepp.. HAr det på akkurat samme måte her..
Trodde ikke det skulle være mulig å være så aktiv nå, er jo ikke akkurat den beste plassen der inne nå..

Så nå gleder jeg meg til han melder sin ankomst [:D]

Bånn gass her også!
Sånn har det vært fra begynnelsen. Mannen min lurer noen ganger på om gutten har ADHD!...
Har en villmann i magen altså.
Noen ganger er det så ubehagelig at jeg nesten spyr. Men jeg er KJEMPE glad for hver eneste bevegelse og spark jeg kjenner for dette har jeg drømt om i 8 år!!!!! 

Trodde det var nå det skulle bli litt roligere jeg, men alle bevegelser vonde/gode er jeg takknemlig for!

Synes hun har blitt mer aktiv her i det siste også... Tror hun nå har festet seg i bekkenet, føler jeg har litt bedre plass til å puste og ikke så ofte halsbrann heller. Dette har skjedd den siste tiden, så hun gjør seg klar mer og mer.

ORIGINAL: Hege77

Synes hun har blitt mer aktiv her i det siste også... Tror hun nå har festet seg i bekkenet, føler jeg har litt bedre plass til å puste og ikke så ofte halsbrann heller. Dette har skjedd den siste tiden, så hun gjør seg klar mer og mer.

Så flott Hege!! Deilig kan jeg tenke meg å få pustet litt igjen[;)]

Hun her er også aktiv så det holder, det har hun vært hele tiden.
Sist jeg var hos jordmor så holdt hun sånn leven med bevegelser at jordmoren måtte ta mål fire ganger og til slutt bare skrive gjenomsnitttet for hun velle ikke ligge stille lenge nokk til at ho fikk målt skikkelig.
Jeg hadde også sett for meg nå mot slutten at hun skulle roe seg litt ned ettersom det blir dårligere plass, men eneste forskjellen er at hun er blitt mere hardhent så innimellom gjør det skikkelig vondt når hun holder på.
Når hun sparker ett spesielt sted så kan man høre at det knaker i hofta mi.
Når det gjelder tiden etterpå så kan jeg jo bare håpe at hun blir lik brødrene sine som har sovet hele natten nesten siden de var nyfødt begge to.
De første månedene med guttene så var jeg kun oppe en gang om natten for mating også sovnet de igjen.
Fra de var ca 6 måneder så har de sovet natten igjennom, de har da lagt seg  mellom 21.00-22.00 og sovet till mellom 9.00-10.00 på morgenen.
Med andre ord jeg har vært bortskjemt med barn som sover.
Så det skal bli spennede å se hvordan hun blir når hun endelig kommer ut[:D]
Dette ble jo rene avhandlingen det[;)]

Jah, Har det også sånn...
Det sies at babyen ofte er roligere et par dager før fødselen...
Men han her har vært ganske såh aktiv I det siste Jah.... [:D]

Back
Topp