Aktiv baby

Sommergut

Blir kjent med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg mærker ikke så mange spark fra lille manden. Men mærker tit at han flytter rundt på sig. Pludselig kan jeg mærke en hård klump på siden af maven, som så efter noget tid forsvinder igen..
Andre der mærker liv på denne måde???
 
Jeg mærker ikke så mange spark fra lille manden. Men mærker tit at han flytter rundt på sig. Pludselig kan jeg mærke en hård klump på siden af maven, som så efter noget tid forsvinder igen..
Andre der mærker liv på denne måde???

Sniker fra September: ja, jeg kjenner heller ikke veldig mye spark. Det er mer romstering, med noen "pokinger" i magen. Av og til stikker det en liten fot eller albue ut på siden av magen, som responderer om jeg mykt presser på den :) Ellers er det mye soving, meste av aktiviteten kommer om jeg legger meg helt flatt på rygg og strekker meg ut.
 
o_Oxsmile9
Sniker fra September: ja, jeg kjenner heller ikke veldig mye spark. Det er mer romstering, med noen "pokinger" i magen. Av og til stikker det en liten fot eller albue ut på siden av magen, som responderer om jeg mykt presser på den :) Ellers er det mye soving, meste av aktiviteten kommer om jeg legger meg helt flatt på rygg og strekker meg ut.
Det er nu meget koseligt at kunne mærke ham på den måde. Men savner lidt nogle sparkxsmile9xsmile9
 
Her merker jeg det samme, noe som buler ut av og til (tror det er rompa). Men har en del spark og pokinger også, spesielt på kveldstid og natta. Håper ikke den døgnrytmen fortsette når hen kommer ut :hilarious:
 
Har både spark og slike dytt utover. Men merker mer og mer romstering og dytt og mindre spark etterhvert som han blir større. Var slik i forrige svangerskap også, så tror det har mye med at babyen har dårligere plass, slik at den ikke får så god fart i sparket.
 
Her er det også mest romstering. Så mye til tider at magen blir øm :) merker ikke så mye til direkte spark jeg heller.
 
Back
Topp