Aktiv baby

Lillepilletrilleapril

Forelsket i forumet
Flere med veldig aktive babyer her? Vesla krabber nesten allerede! 5 mnd og ei uke. Kryper med magen godt over gulvet, og tar noen ordentlige krabbetak også.. Dette gikk litt for fort for meg!
 
Wow, morsomt! Min tidligste baby ålte seg ved 6 mnd. Hun her har ikke snudd seg fra rygg til mage enda ved 4.5 mnd, så er nok lenge til hun skal fremover :p

Men med siste babyen i huset så synes jeg det er godt at det ikke går så fort :)
 
Mi er veldig aktiv, ho rullet fra rygg til mage og mage til rygg når ho var 3 mnd og 1 uke, og no er ho 4 mnd og 1 uke og krabber ikkje, men åler seg en del. Prøver å krabbe, men ho kjem seg kun bakover ca 2 meter. Veldig aktiv baby, tiden flyr!
 
Ja, veldig! Ruller rundt og rundt. Åler seg bortover gulvet her. Hadde ikke trodd jeg måtte kjøpe trappegrind enda! Han har krabbet to "steg" men så ramlet han. Nå setter han seg på knærne, men legger seg på magen for å flytte seg fremover. Hehe. 4 og en halv måned nå :)
 
Aktiv krabat her også på tross av at han er stor for alderen. Rullet fra rygg til mage rundt 3 mnd, nå åler han seg sakte men sikkert rundt og prøver iherdig å komme opp på alle 4. Storesøster var 6mnd når hun ålte av sted så ble veldig overrasket at han var så tidlig som er så stor [emoji85] 5mnd kontroll igår 10 250g og 74cm
 
Min er 5 mnd om en uke også:) han beveger seg rundt på matta ved å flytte på hendene. Prøver å komme seg til leker utenfor rekkevidde. Blir spennende å se om han plutselig åler seg skikkelig
 
Oi så flinke babiser! Her har han akkurat begynt å rulle fra rygg til mage, så er nok en stund igjen. Går helt fint! Hehe.
 
Back
Topp