Aktiv baby på OUL?

Browneye

Forelsket i forumet
Marshmallows2021
Noen flere?! Var vanskelig å få ta skikkelig mål!! Noen andre??
Betyr det nødvendligvis aktiv baby ute??
 
Hadde det med første, vanskelig å få tatt mål under tidlig og ordinær ul;) men verdens roligste unge fra dag 1! 18 mnd og fortsatt en rolig unge, selv om hun såklart er aktiv og leker! Men har og fått fortalt at rolige foreldre gir rolige barn;) vi krangler lite og hverdagen er forutsigbar med ganske faste rutiner:) nå er ungen rolig i magen, enkelt med ul og mål, kanskje det blir motsatt og vi får en villstyring;) ?
 
Har inntrykk av at det lille glimtet man får der ikke nødvendigvis representerer babyen man får :) den vil jo være over dobbelt så gammel når den kommer ut, og forholdene rundt blir jo annerledes.
 
Null bevegelse her! :p eneste var et løft med armen... Vanskelig å få tatt mål da også, for hun lå så langt nede :p
 
Storebror var veldig rolig i magen, så rolig at jeg måtte drikke kald sterk saft på ul så de kunne se at han beveget seg.

Når han kom ut var det som ei bombe gikk av :p han har vært super våken og aktiv hele tiden. Er som en duracell kanin på speed :D haha
 
Storebror var så aktiv under alle ul og er høyt og lavt nå, har aldri hatt tid til å ligge i ro, 19mnd nå :) Lillesøster er mer rolig i magen enn så lenge, så satser på ar ho blir litt mer rolig :) Ellers får vi det veldig travelt siden det blir rett under to år mellom dem ;)
 
Storebror var veldig aktiv på ultralyd. Han var igrunn veldig utholdmodig og ble veldig aktiv når han først fikk kontroll. Babyen i magen nå var mer rolig på ultralyd
 
Kommer kanskje an på hva du spiste før ul og :) til første var det en stund siden eg hadde spist, og gutten i magen gadd ikke å snu på seg, dey resulterte i at vi måtte inn igjen. Eg ble tipset om frukt før ul. Eg spiste da ett eple rett før,+ sjokolade. = turbo i noen minutter :p
 
Noen flere?! Var vanskelig å få ta skikkelig mål!! Noen andre??
Betyr det nødvendligvis aktiv baby ute??
Hehe, tror ikke det skal ha noen sammenheng... Håper ihvertfall ikke det, for en aktiv liten fotballspiller her og. Men hun stresset lenge for å få sett skikkelig på hjertet, ble nesten litt stresset... Men alt så heldivis fint ut :)
 
Min lille har vært veldig aktiv under alle ultralyder, men jordmor hadde ingen problemer med å få målt på OUL. Hun var utrolig flink :) Han er aktive i magen også. Kjenner det på hvordan han flytter sparkene. Men jeg tror ikke verken det ene eller andre er noe indikator på hvordan livet etter fødsel blir hehe..
 
Her og var det mye bevegelser ! Jordmor slet med å finne kjønn pga babyen var såå aktiv, men hun konkluderte tilslutt med at det så ut som en jente :) Målene av hodet og lårbeinet tok også litt tid pga aktiviteten og måten ungen lå (armer og bein oppi ansiktet :p )
 
Storebror var aktiv i magen og har hele veien vært minst like aktiv utenfor. Lillebror er også veldig aktiv inni der, så forventer ingen rolig baby:p Begge har vært relativt rolige på ul da, så har ikke vært noe problem å få målt:)
 
Ruger på førstemann nå, så vet ikke hvordan det stemmer med aktivitetsnivå på utsiden ;)
Mini her er helt "idiot" inni magen, spreller, turner, bokser og sparker. På OUL lå han som ei krølla reke med beina langt over hodet, og med armene bakpå ryggen, haha. Blir spennende å se om aktivitetsnivået vedvarer når det blir mindre plass :p
 
Ene jenta her var rolig i magen og andre var en villstyring .... For å si det sånn jeg har fått to villstyringer som er høyt og lavt dagen lang. Har ikke ro i rompa :p
 
Hadde en turbo-ul-baby forrige gang (og turbo i magen generelt), men samme ungen har vært verdens roligste helt siden hun kom ut for ni år siden:)
 
Back
Topp