Aktiv 2 åring.

Cullen

Glad i forumet
Er det normalt at en gutt på 2 år nesten aldri kan taes med noe sted fordi han heletiden er på vill jakt etter utgangen av der vi er.. Og når han finner den så må vi bare gå fordi han hele tiden stikker av.

[&:] Dette er veldig slitsomt.

er vi hos legen skal han bare ut døren hele tiden. jeg må låse oss inne på legekontoret f.eks. folk tror jo jeg er gal.
Eller når vi f.eks skal være med på storesøster sin skole på en tilstelning så lager han kjempe bråk og løper vekk og ut hele tiden. Jeg kan ha han i vognen, fastspent, men han begynner jo å klage og grine og vil være på gulvet med de andre..

når går dette over, husker dere?

uhm.. jeg har en 4åring som fremdeles er sånn, så har ikke noe godt svar til deg..

Har en som blir 4 år snart.. og det har roet seg gradvis frem til nå!! Endelig går det an å snakke med han[;)][:D]

sånn er min 2 åring også. bare vi kan ikke feste han i vogna heller, fordi han åpner selene selv. men han har faktisk blitt litt bedre nå, hører iallefall noen ganger[8|]

er ikke lenge til han får opp seler og låser selv nå... det er helt horribelt. har ikke vært borti lignende..[8|]

Begge mine er sånn... Aner LITT bedring hos snuppa, og hun er snart 4...
Vet om flere unger som er slik. Noen bare ER sånn, de må hele tiden utforske og klarer ikke bare sitte i ro å vente. Kjedelig,jo [;)]

Back
Topp