Aktiv 1 1/2 åring.

Maibaby2012

Flørter med forumet
Mailykke <3
Jeg har en meget aktiv liten frøken. Flere ganger så har jeg fått bena hennes hardt i magen, eller at hun hopper på magen. Virker som en sløv mamma her, men det skjer jo så kjapt. Er dere med små barn flinke til å passe på, eller er den lille i magen godt beskyttet?

Sent from my iPhone using BV Forum

De sier vel at de ligger såå langt godt polstra nå at det skal ikke ha noe å si. Å husk at den lille ligger nesten helt nedenfor bekkenbeinkanten. Og den lille dukka de spraker vel litt høyere :)
Jeg har ei som blir 2 i desember, men hun har aldri spraka noe særlig så har aldri tenkt tanken :) Men sjønner deg godt!

Jeg har jo også en liten veldig aktiv gutt fra mai 2012 og han er likedan! Han elsker å hoppe på meg eller gi harde uforventete klemmer. Tror det går helt greit nå, men blir magen større må vi passe litt mer på tror jeg....

Jeg fungerer som kombinert klatrestativ, sklie og stol for 4 åringen her i hus :) Tror ikke det er noen fare enda, og når vi forteller han om den lille i magen regner jeg med han blir mer forsiktig. Han høyeste ønske er nemlig en liten rosa baby som skal hete Leah, for det har kompisen hans :)

Jeg har ikke tenkt at det gjør noe ennå. Men når magen blir stor vil jeg nok være mer forsikrtig.

Sent from my iPhone using BV Forum

Snuppa mi hopper på meg, og av og til får jeg noen føtter hardt i magen. Ikke farlig så tidlig, men jeg passer litt på fremover nå ;)

Her og! Jeg har en aktiv aprilgutt 2012, kjenner at det er ubehagelig når han trykker og lener seg på magen...
Mamma mage og navel ble brått ikke en veldig populær lek fra min side :p

Back
Topp