Akta graco

AdelinaL

Glad i forumet
Noen andre som har eller skal kjøpe akta graco bilsete? Jeg har kjøpt dette nå, å det virket kjempeenkelt å ta ut og inn av bil (kjøpte med base) pluss at det så sikkert ut! Det er jo det viktigste. Men jeg lurer på om noen har hørt noe om disse setene? Eller om noen har erfaring med andre ting i den serien? Er veldig fint desig da[:)]

Ja det er det som heter akta graco logico S... Har kjøpt helt nytt.... Måtte gå inn på siden www.akta.se for å finne ut av modellen, hehe! typisk slike ting jeg ikke ser etter på...[:D]

Håper jeg fikk med bildet nå..hehe![:D]

OI! Det var jo et kjempekupp!!! 200.- er jo ingenting for et bilsete! Det må du være storfornøyd med

Så søte bilder Karla!!![:D] Kjekt å høre at du er fornøyd og at folk anbefaler setet[:)] 
TwinBaBe: Bilsetet du har kjøpt så jo slettes ikke gammelt ut, så det er nok ikke brukt sååå lenge. Beste kuppet jeg har hørt om[:D]

Tror jeg skal bli fornøyd med kjøpet nå når mange har skrytt så mye, gleder meg til å bruke det

bare husk dere.. at dere ikke bruker den basen de tre første mnd.. har mast om det tidligere . men for babyen sin del så bør ikke basen brukes før de kan holde nakke og hode helt selv [;)]

Skal man ikke bruke basen de første månedene nei... Jeg spurte på butikken, for jeg har også hørt noe om det, å der sa de at dette var bare på gammle seter..ikke de nye.. Er helt i villrede[:)]hehehehe!! Men jeg vil være på den sikre siden, så hvis en helst ikke skal bruke basen, skal ikke jeg gjøre det hvertfall![:D]

Har hørt om det setet ja, en kamerat av meg bruker det å han er veldig fornøyd. Lett å bruke sier han.

Back
Topp