akta graco duologic 2

1980

Elsker forumet
Nå har jeg søkt litt og jeg tror jeg har funnet neste sete til Olivia. Men det må jo prøves i bilen først. Dessverre kan jeg ikke finne noen som selger Akta Graco i Trondheim.. Noen som vet om det er mulig å få tak i her? 

Hvis du går på akta graco sine hjemmesider, så pleier det å stå et sted "finn forhandler"..

Jeg finner ikke noen norsk side.. Men kan jo ta meg en tur til Østersund ser jeg.  [:)]

Ville nok heller sett på Cosmic Comfort S eller Belogic. 

ORIGINAL: Sicily

Hvorfor det? Vurderer dette setet fremfor Besafe, skal ha isofix.

ORIGINAL: **spire_nr2**

Fordi de varer lengre. De har mer plass til barnet og går til 25 kg bakovervendt. Dersom barnet ditt vokser ut av sitt 18 kgs sete ved ca 2,5 års alder, kjøper du et nytt bakovervendt til nesten 3000 kr da?

ORIGINAL: **spire_nr2**

Fordi de varer lengre. De har mer plass til barnet og går til 25 kg bakovervendt. Dersom barnet ditt vokser ut av sitt 18 kgs sete ved ca 2,5 års alder, kjøper du et nytt bakovervendt til nesten 3000 kr da?

Det er ikke et problem her, siden begge barna våre er "lettvektere". Storebror er 3 år nå og 100cm/15kg og ja da hadde jeg faktisk kjøpt et nytt bakovervendt sete[;)]
Er bare opptatt av at setet ikke er dårligere sikkerhetsmessig[:)] (Sorry 1980, ikke meningen å kuppe tråden din)

Her er en link ang samme "problemet", når blir de 18 kilo?...
http://tettinntil.no/forumet/archive/index.php/t-74858.html

Skulle jo tro at hvis barnet har fulgt kurven hittil så fortsetter det sånn. Eller? [:)]

Back
Topp