Akta Graco Cosmic

Apeloffen

Forumet er livet
Noen som har denne bilstolen? Har vært å lagt den av på en butikk i dag. Han selgeren sa den var bestselger i Norge, men jeg vet liksom ikke hva jeg skal tro når jeg leser på en test her på nettet, at den en under middels bra..

Noen erfaringer å dele..????

http://forbrukerportalen.no/produkter/5642

Dytter[;)]

les i foreldre å barn juni bladet.... stolen løsna i kollisjonstesten å blei derfor diska.. ville ikke kjøpt den.

Var det ikke denne bilstolen som ble diskvalifisert i en test i det siste foreldre & barn???

Ja han fortalte om det på butikken. Stoletn kan festes på to måta, og på den eine måten vart den diska, og på den andre måten stod den med glans. Bare å fæste riktig da.. Akta Graco sku ta den farlige måten å sikre stolen på, ut av instruksjonsboka sa han..

ORIGINAL: kjærsti

les i foreldre å barn juni bladet.... stolen løsna i kollisjonstesten å blei derfor diska.. ville ikke kjøpt den.

kommentar fra bladet: Festet løsnet og bilstolen ble slengt ut av bilsete. siden stolen falt ut av setet, og dermed utgjør en alvorlig risiko for skade på barnet, ble den diskvalifisert fra kollisjonstesten.

PS: akta duo blei å diska..

e skummelt det der.....jeg hadde vertfall ikke kjøpt en stol som ble diska.....uanz hva di sa på butiken.....

ORIGINAL: Ihne

Jeg har ingen erfaring med det setet.

Selv skal jeg kjøpe et HTS sete, for de kommer stadig vekk ut best i test![:)]

Signerer! det sete skal vi og ha[:D]

ORIGINAL: TutOgKanon

Ja han fortalte om det på butikken. Stoletn kan festes på to måta, og på den eine måten vart den diska, og på den andre måten stod den med glans. Bare å fæste riktig da.. Akta Graco sku ta den farlige måten å sikre stolen på, ut av instruksjonsboka sa han..

ORIGINAL: kjærsti

men når 2 stola fra akta graco blir diska i samme test så bynne man nu å tvile litt dem... stolan demmes har jo tydeligvis en svakhet i festet.. han i butikken sa d garantert bare for å selge den..

ORIGINAL: Stinemor

ORIGINAL: Ihne

Jeg har ingen erfaring med det setet.

Selv skal jeg kjøpe et HTS sete, for de kommer stadig vekk ut best i test![:)]

Signerer! det sete skal vi og ha[:D]

vi og.. det combi xi tror jeg det heter...

Ja, jeg ble jo en smuuule i tvil da, så ville jo høre andres erfainger.. Tviler nok på at den blir kjøpt da..

Vi har den stolen, men var ikke klar over at den har kommet så dårlig ut i tester....Vi er ganske fornøyd med den nemlig, men nå vet jeg ikkke lenger....hmmmm[8|][8|]

jaja..vi hat denne stolen og er kjempefornøyd med den,er jo berre å feste den riktig da!
vi har snakka med mange som har og har hatt denne stolen og de er ganske fornøyde!
dessuten trur eg ikkje de hadde solgt ein stol som ikke var sikker nok!

vi har acta graco cosmic xtp. Den har fått bet i test i sverige eller finland eller hvor det nå var! og den testen i foreldre og barn var visst en usannsynlig test. Den er godkjent i Norge og fyller de kravene som skal til for å være godkjent. Men den testen i foreldre og barn testa setene i tøffere forhold enn det som skal til for å bli godkjent.

Vi er ihvertfall kjempefornøyd. Bedre beinplass enn HTS setet vi hadde fra før, og sønnen min sitter MYE høyere, og kan se på bilene bak! :)

ORIGINAL: Wibe^

vi har acta graco cosmic xtp. Den har fått bet i test i sverige eller finland eller hvor det nå var! og den testen i foreldre og barn var visst en usannsynlig test. Den er godkjent i Norge og fyller de kravene som skal til for å være godkjent. Men den testen i foreldre og barn testa setene i tøffere forhold enn det som skal til for å bli godkjent.

Vi er ihvertfall kjempefornøyd. Bedre beinplass enn HTS setet vi hadde fra før, og sønnen min sitter MYE høyere, og kan se på bilene bak! :)

er det flere som har gode erfaringer med denne stolen da ??????

ORIGINAL: TutOgKanon

ORIGINAL: Wibe^

er det flere som har gode erfaringer med denne stolen da ??????

jeg kjenner to familier til som har det setet. De også er storfornøyd! :)

vi kjøpte den på kampanje itl 2700 ca,og da fikk vi med solskjerm!!
de kan brukes til barna er ganske store så det er eit godt kjøp.
 wibe: i finland var den testen du sikter itl!!
eg anbefaler dette setet ihvertfall..og det er slett ikkje så vanskeleg å montere som det vert påstått... BARE Å FØLG BRUKSANVISNINGA DET![:)]

Back
Topp