Akrylmalin på tøy (null rfespons på hobby)

karaoke

Ingen småbarnsmor lenger...
Spørr her siden de på hobby bare leser, men ikke svarer.
Tror dere det vil gå greit å bruke akrylmaling på tøy, når en ikke får tak i tekstilmaling? Vet at akryl ikke kan fjernes etter det har tørket, så da håper jeg at det kan fungere fint. Noen her inne som har prøvd?

Akrylamlingen blir jo helt stiv og hard når den tørker, så det vil vel bare skalle av og flasse vil jeg tro...

Som sagt så får jeg ikke tak i tekstilmaling, men hva med markeringspenner da. De fås jo i flere farger. Kanskje det hadde funka

http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?QRY=tekstilmaling&p=IXS750&m=1

Prøver jo bare å hjelpe da!!! Kjære vene....

Og jeg syns jo det er litt unødvendig å "klage" på at ingen på hobby svarer når det bare er fem som har lest tråden før du poster ny....

siden de på hobby bare leser, men ikke svarer
ORIGINAL: karaoke

Spørr her siden de på hobby bare leser, men ikke svarer.
Tror dere det vil gå greit å bruke akrylmaling på tøy, når en ikke får tak i tekstilmaling? Vet at akryl ikke kan fjernes etter det har tørket, så da håper jeg at det kan fungere fint. Noen her inne som har prøvd?

Jeg leste tråden ja, men siden jeg ikke hadde noe svar, svarte jeg heller ikke.

Hva med å prøve selv, siden ingen andre kan gi et konkret svar?

Tror det går an å male med akryl, men det vil fort bli borte/bleket i vask. Jeg fikk en gang ei T-skjorte som var malt på med akryl, men den ble fort blass. Men markeringstusjer til tøy funker flott, det brukte jeg til å tegne på skjorter med når jeg var yngre.

Back
Topp