Akkurat nå...

Linselusen

Linselusen
sitter jeg i sofaen og har nesten trykket i meg en hel rabatbara, og den andre skålen med sukker ( liten skål :p )
Og jeg vurderer på om jeg skal begynne på den andre også som ligger i kjøleskapet :p
Fikk nesten angst anfall når jeg ikke så rabarbarene i butikken....... :geek

Hva har dere dilla på for tiden?

• Liker
Reactions: Io
Har ikke noe dilla jeg, men er genrelt veldig sulten for tia.. Mat altså, fytti det er digg :))

Har ikke dilla på noen ting. Egentlig over hele sulten-tiden også. Greit nok, spiste vel for 4 de første månedene av graviditeten.... ;)

Ikke dilla på noe spesielt, bare generelt VELDIG sulten:P

Har ikke dilla, men har gått fra å spise 2-3 ganger om dagen til mist 4 ganger om dagen nå. Må ha små mellom måltider :)

Har av en eller annen grunn lyst på mer barneaktig mat. Brødskive med stabburet leverpostei med fersk agurk, ja takk, normalt sett nesten asj..

Ikke dilla, men er konstant sulten akkurat som sist med jente. Klare forskjeller på gutte og jente svangerskap hos meg. Med jentene har jeg vært mer kvalm, men allikevel skrubbsulten så vekta går fort opp. Puppene skvælper over bh kanten fra uke 10 og lekker som en sil fra uke 16... :p Med gutten merket jeg egentlig ikke så mye til graviditeten i det hele tatt med unntak av at jeg skikkelig dilla på appelsin og appelsinjuice!

Hehe, kjenner ikke suget etter rabarbra :) men har ikke dilla på noe for tiden egentlig. Rart! Jeg som har "dillet hele veien.

Har egentlig lyst å si at jeg ikke har noen diller Det er egentlig ikke noe jeg føler at jeg MÅ ha sånn plutselig. Men når jeg tenker meg om har vi jo plutselig veldig mye saftis (særlig sånn Sun Lolly, de der trekantene en fryser selv) i fryseren. Det pleier vi ikke ha. Og vi har plutselig alltid en eller annen type bær eller noe i kjøleskapet.
Den der rabarbraen din fikk jeg VELDIG lyst på merker jeg....

Jeg har så SYKT lyst på braincooler med fersken smak.... finner den ingen steder. Vet de har i dyreparken, tusenfryd, hunderfossen og andre fornøyelsesparker... fant braincooler på en kiosk igår men de hadde selvfølgelig ikke med fersken smak... vurderer faktisk å handle meg en billett inn til tusenfryd så jeg kan kjøpe....... off... dyr slush xD

Nøtter!! Går berserk på nøtteveggen på Eurospar!:D

Rabara er kjempe godt. Har en drøss med det I hagen :p

Kjenner jeg har veldig lyst på den hagen din.....
Sa til sambo at jeg vil plante rabarbara i hagen, men han er litt uenig hehe... Jeg eier ikke grønne fingre :p

Er også veldig sulten for tiden.. (Ikke så rart siden jeg nesten ikke har spist på 4 mnd :D)... Men er heldigvis flink til å ta meg en banan, eple eller en yoghurt mellom måltidene... Er jeg på farten drikker jeg en yt eller noe lignende... Det hjelper veldig på sult følelsen føler jeg ... Ellers så hadde jeg lett kunne ligge i fosterstilling med magekramper etter å ha forspist meg.hehe...

Back
Topp