akkurat funnet ut at pappaen til barnet har vært utro!

Nei, så fryktelig lei å lese :( Jeg tar det skikkelig innover meg jeg, det er vel en liten skrekk mange bærer på, å bli sviktet når man er på sitt mest sårbare. Jeg syns det virker som du tenker i riktig retning i hvert fall, til tross for at sorgen sikkert river deg i fillebiter akkurat nå. Det står det respekt av, frøken! Har ingen trøstende ord å komme med, for ord hjelper vel lite i en sånn situasjon. Jeg håper du har venner og familie rundt deg som kan støtte deg og holde deg oppe i tiden fremover. Stor klem!

Så domt !! Synst virkelig synd i deg .. Men det var nok rett avgjørelse å gjøre det slutt ja, kan tenke meg det hadde blitt vansklig å bare glemme å tilgi noe sånt.
*klem* :)

Uff, dette var forferdelig å lese. Hva feiler det menn som er utro mens kjæresten sitter hjemme med barnet hans i magen? Det må være helt forferdelig! Håper du har mange gode venner og familie rundt deg! Klemmer sendes :-)

Huff så forferdelig å måtte oppleve dette. Må være ekstra ille når man venter barn sammen, men tror du tok det rette valget med å gå ifra han. Pass godt på deg selv og den lille nå. Med tiden vil ting bli bedre. Stor klem!

Forferdelig trist å lese å jeg kan ikke engang forestille meg hvor vondt du har det nå.. Ord blir fattige , men jeg håper du har mennesker rundt deg som stiller opp for deg nå i denne tiden.. Send gjerne en melding i inboksen dersom du trenger noen å prate med.. Sender over en god klem

Back
Topp