akkurat funnet ut at pappaen til barnet har vært utro!

lykkelig89

Flørter med forumet
Jeg er snart 16uker på vei, og har i dag fått vite at sambo har vært utro i helgen mens jeg satt hjemme og ventet på han! Har faktisk fått vite dette av hun som han ble med hjem, da hun fikk så dårlig samvittighet da hun fant ut at jeg er gravid... han nekter men hun har fortalt meg hele historien på telefon, og hvorfor skal hun lyve om dette!? Jeg er så knust, vet ikke hva jeg skal gjøre! Hadde det ikke vært for at vi venter barn sammen så hadde jeg jo bare dratt! Men alt er så vanskelig nå!

Huff, for en trasig situasjon å være i nå :( Fikk høre at barnefar her hadde vært utro mot meg også like etter at vi fikk vite at vi ventet barn. Han nektet, og jeg valgte å tro på det han sa.. Men du er helt sikker på at det skjedde noe? Sender deg en god klem :) Ikke lett å oppleve slikt, og desto verre når man er gravid..

Vent med å trekke alle konklusjoner før du har pratet med han. Har vært borte i en lignene situasjon før. Send gjerne pm hvis du trenger å prate. God klem

Vent med å trekke alle konklusjoner før du har pratet med han. Har vært borte i en lignene situasjon før. Send gjerne pm hvis du trenger å prate. God klem

Det er ikke alltid at man skal tro på slike historier som man får servert over telefonen. Det kan være ei som er sjalu, som ikke oppnådde det hun ville. Du har det mest sannsynlig helt forferdelig nå. Prat med samboeren, si at han får være helt ærlig, for løgn vil du finne ut av uansett. Dersom du tror han på at det ikke er sant, så gå videre og gi hverandre ekstra støtte. Hvis det viser seg at det er sant, må du tenke over hva du vil videre, og det må han også. Jeg er i familie med noen som har opplevd det samme, og de klarte å gå videre. Det har kostet mye jobb med forholdet, særlig fra den som var utro. Husk at hvis du velger å fortsette forholdet tross utroskapen, så må han bygge opp tilliten sin hos deg igjen, men du kan ikke straffe han for evig og alltid, for det skaper ikke et godt forhold. Jeg håper han er ærlig mot deg nå, og håper at det ikke er sant. Husk også at jordmor og Amathea- stiftelsen kan hjelpe deg med samtaler, og andre praktiske ting hvis det trengs enten det går i den ene eller andre retningen. Stor klem

Håper det ikke stemmer! Utrolig vanskelig situasjon for deg. Sender noen gode tanker din vei <3

Huff, for en lei situasjon! :s
Men som andre skriver; Finn ut om det stemmer. Jeg gikk på en sånn smell, fikk servert masse løgner om sambo og jeg gikk fem på pga at det virket så troverdig. Dessverre så finnes det så mange som vil andre vondt og gjør alt for å ødelegge for dem.
Masse klemmer til deg! :)

Så utrolig kjedelig å få en sånn telefon!! Vet ikke helt hva jeg hadde gjort selv..
Håper virkelig det ordner seg! <3

Først vil jeg bare "ønske ddeg velkommen" i samme klubb som meg.. Var rundt 15-16 uker da jeg nå fant ut at bf hadde drevet på med ei annen dame siden februar i fjor! Fikk vite det av dama jeg og, å jeg tror henne..

Men jeg håper for din del at det ikke er sant.. Ingen fortjener noe sånt :( særlig ikke når man bærer på barnet hans!!

Har fått sannheten fra han i dag, og alt stemmer! Jeg kan aldri stole på han i gjen og føler at jeg som bærer på barnet hans fortjener bedre. Jeg har valgt å avslutte forholdet med en gang, da jeg ikke kommer til å klare å leve med en mann som har gjort dette mot meg. Men uansett er han far til barnet, så vi må klare å fungere sammen og finne en løsning på hvordan vi skal gjøre dette... jeg vil at han og barnet skal ha så mye kontakt som mulig og vi kommer til å holde kontakten, selv om dette er utrolig vanskelig for meg... takk for gode ord og klemmer fra dere <3 nå må jg samle tankene og ta vare på meg selv og prinsen i magen <3

Sender over en god klem. Syntes du er sterk som klarer stå med hodet hevet. Håper at ting ordner seg for deg og at dere klarer å samarbeide bra:) men ta deg tid å det kan være lurt å snakke med noen så du ikke går rundt med alle følelser og sinne inne i deg!

Så utrolig vondt å høre, håper alt ordner seg for deg og den lillle i magen, klem

tenkFrekk at du er bedre enn å godta noe som dette. Det er han som går glipp av deg og opplevelsen med svangerskapet. Han burde tenk på det før han gikk ut å gjor noe sånn. Stå på, du blir bare sterkere av dette selv om det er veldig tungt nå. Jeopplevde å få en telf når vår sønn var 5 mnd at hun hadde også en sønn med Bf som var født samme året. Pakket sakene mine samme dag og flyttet hjem. ALDRI tregt siden og er glad jeg ikke godtar utroskap. Lykke til med deg og prinsen.

Sender deg styrkeklemmer :)

Dette er nok utrolig tungt nå, og kommer til å være det en stund. Men en dag så blir det lettere og du kommer til å være glad for avgjørelsen du har tatt idag. Ønsker deg lykke til :-) Klem

Uff jeg vet akkurat hvordan du har det og er nok helt knust nå. Hele drømmen rakner og all tilitt du hadde til den som står deg nærmer borte. Og du er gravid, og kan liksom ikke helt skjønne at han kunne gjøre dette mot deg. Og det er vondt. Så utrolig vondt. Send meg gjerne en pm om du vil prate. Har opplevd det samme som deg og valgate også å avslutte det forholdet. <3 tenker masse masse på deg !!!!!

Back
Topp