Eg håper på å føde i juni, for då får eg lenger permisjon
Samme her[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg håper på å føde i juni, for då får eg lenger permisjon
Så spennende! Hold meg gjerne oppdatert, om du skulle merke noe spesielt.. jeg har time 13:45Det er første ja tok i dag kl 10 og er 36+2. Han satte ikke så mange nåler nå i starten. Kun på armer og bein. Fikk hvertfall slappet godt av om ikke annet blir spennende og se. Kan ikke si jeg føler noe umiddelbare endringer [emoji12]
Så spennende! Hold meg gjerne oppdatert, om du skulle merke noe spesielt.. jeg har time 13:45
Det skjønner jeg! Jeg har termin 19. juli så det toget har mest sannsynlig gått uansettEg håper på å føde i juni, for då får eg lenger permisjon
Det skjønner jeg! Jeg har termin 19. juli så det toget har mest sannsynlig gått uansett
Krysser finger og tær for begge altså! Når har du termin?Samme her[emoji1]
Så spennende! Hold meg gjerne oppdatert, om du skulle merke noe spesielt.. jeg har time 13:45
Det var kjempe behagelig, synes jeg. Klart, noe vondt i det hu satt noe av nålene, men etterpå synes jeg det var godt. Hu satt 4 stk i høyre øre, pga myye vann i kroppen. Gikk ut derfra med normale føtter.. sykt deilig! Jeg og følte meg varm etterpå.. hadde en del kynnere og stikkinger igår kveld, men idag merker jeg ikkeno spesielt, bortsett fra mindre hoven. Jeg var visst godt igang med modningen da, selv om sjekken første til en liten blødning, men det var normalt, sa deHvordan var det for deg? Jeg har vært fryktelig varm i hele dag, til og med på føttene hvor jeg alltid fryser. Kan være tilfeldig selvfølgelig[emoji85]