Noen som har erfaring med det for modning/fødsel?
Vurderer det litt, men kommer ann på pris.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har erfaring med det for modning/fødsel?
Har aldri prøvd det , men jordmor sa at hvis prinsessa ikke er kommet innn uke 37, så kunne hun starte med det på meg. Og etter hva jeg forstod så skulle ikke det koste noe som helst
Heldig som har jordmor som kan sette nåler. Min gjorde ikke det så har bestilt privat, kostet 450 kr gangen. Syns det er litt dyrt så får se hvor mange behandlinger det blir
Har ikke prøvd modningsakupunktur, men prøvde akupunktur som smertelindring under fødsel.... merket fint lite til det tok dem ut og følte de bare var i veien for fri bevegelse
Jeg skal på første time med modningsakupunktur idag.. har brukt litt akupunktur underveis i svangerskapet pga bekken og ryggplager. Jeg synes det har hjulpet litt, om ikke annet.. er 36+2 idag, så spent på om jeg er mottakelig for modningsakupunktur og. Hun skulle såklart sjekke først, om jeg har begynt å modne, eller om det er veldig umodent
Eg håper på å føde i juni, for då får eg lenger permisjonEr det bare meg som helst ikke vil føde før termin..? Det passer så dårlig å miste permisjonsdager. Og så er alle vi kjenner på ferie frem til noen dager før termin, så det blir vanskeligere med pass av storebror hvis jeg føder før. Så dermed tør jeg ikke modningsakupunktur tror jeg [emoji85]
Jeg sitter faktisk å venter på min første time til akupunktur er like langt som deg er det vanlig at de sjekker modning først? Trodde det kun var jordmor og leger som gjorde det. Er ikke helt forberedt på det[emoji85]
Jeg har gått til kontroller hos jordmor under hele svangerskapet, og jordmora mi har akupunkturutdanning og. Så det er hun som skal sette det hun ville sjekke først for å se hvor "aggressiv" hun skulle være. Jeg har en del plager om dagen, men alle prøver er fine, så hun lurer på om det er modningstegn. Men så er det ikke gunstig å evnt føde før 37+0 men skal du til vanlig akupunktør, så sjekker de nok ikke..
Spennende. Er dette din første? Når tok du akupunktur? hørt så mye forskjellig.. noen får veldig med kynnere, anre får urolig baby, noen får rolig baby.. så jeg må si jeg er spent håper iallefall på å få slappet av den halvtimenDe sjekket ikke, men begynte ikke veldig aggressivt var skikkelig deilig og ble avslappet i kroppen. Han sa at noen kjente at mini ville bli mer aktiv i magen, det gjorde ikke jeg da. Spennende å høre hvordan du føler det
Spennende. Er dette din første? Når tok du akupunktur? hørt så mye forskjellig.. noen får veldig med kynnere, anre får urolig baby, noen får rolig baby.. så jeg må si jeg er spent håper iallefall på å få slappet av den halvtimen