Aking

Verpehøna

Gift med forumet
Septembermødre <3
hei!

Her laver snøen ned i dag, noe som er relativt sjeldent her på Vestlandet.
Så da regner jeg med at det blir uterus med aking på sfo i dag og hu mor har jo veldig lyst å være med :p men er det så lurt?
Blir på rompebrett og ikke akebrett isåfall så er litt redd for humper osv.
Hva tror dere?

Ta deg en aketur, og kos deg. Du klarer jo å bremse med beina. Og magen er godt beskyttet. Hold deg bare unna de største hoppene ungene lager. ;)

Kos deg! :)

hei!

Her laver snøen ned i dag, noe som er relativt sjeldent her på Vestlandet.
Så da regner jeg med at det blir uterus med aking på sfo i dag og hu mor har jo veldig lyst å være med :p men er det så lurt?
Blir på rompebrett og ikke akebrett isåfall så er litt redd for humper osv.
Hva tror dere?

Hadde blitt med tror jeg, men ta det super forsiktig?:)

Jeg har akt litt! Uten å være ekstra forsiktig. Tror ikke det er farlig i det hele tatt jeg altså.

Jeg har akt litt! Uten å være ekstra forsiktig. Tror ikke det er farlig i det hele tatt jeg altså.
Er ikke så redd for å falle på ryggen eller magen, er heller de støtene under rumpa og bekkenet jeg er litt redd for hehe.
Vet de som står i mål på håndballen blir anbefalt og ikke stå på grunn av at de faller ned på rumpa så mye.

Men er jo bare til å ta det med ro :) trenger ikke gå helt i toppen av bakken heller. Eventuelt bare prøve meg fram ;) er en ganske stor og bratt bakke.

Er ikke så redd for å falle på ryggen eller magen, er heller de støtene under rumpa og bekkenet jeg er litt redd for hehe.
Vet de som står i mål på håndballen blir anbefalt og ikke stå på grunn av at de faller ned på rumpa så mye.

Men er jo bare til å ta det med ro :) trenger ikke gå helt i toppen av bakken heller. Eventuelt bare prøve meg fram ;) er en ganske stor og bratt bakke.

Skjønner :) Føle seg frem litt er sikkert lurt. Aking er jo supergøy, godt for sjela i hvert fall! :D

Aking er gøy! Sier som de andre. Ak i vei, men prøv å unngå de verste humpene og ta det litt med ro:p

Jeg aker å koser meg med sønnen min. Kjøt på du! :-)

Jeg hadde akt. Akte med gutta i helga. :-)

God aketur !

Back
Topp