Aking

marri86

Glad i forumet
Åssen går det med akinga på babyene deres?

Her er det rett før lillegutt får det til :)
Rompa kjempehøyt i været,ansiktet nede i gulvet, og styrer fælt :p
 
Skjønte ingen ting når jeg leste overskriften, er jo snart sommer og ikke vinter ;)

Hehe... Føler armen er på vei til å dra seg litt fremover :) rumpa er litt i været. "Svømmer" med beina når ho ligger på magen min eller på sofaen :)
 
Han krabber som et uvær! Ganske kjapp også...! Så her gjelder å være obs på alle farene som ligger og lusker nå. Har heldigvis funnet frem grinda, og plasserer ham oppi der litt innimellom.
 
Kryper rundt i full fart. Følger etter fra rom til rom, siste dagene har han til og med kommet seg inn på badet, og da må han opp en ganske høy kant. Kom seg inn på plata under stuebordet også, og så ble det grining når han ikke kom seg videre :p
 
Hun styrer fælt for å komme seg fram. Løfter rumpa og hendene, men ikke enkelt å få det til samtidig :p Hun skyver seg litt fram når hun bli sint da.
 
I dag knakk ho koden :) #cabarelittstoltmamma ;)

Går ikke så fort og kommer ikke så langt men holder ;) klarer det bare på gulvet foreløpig..,
 
Hellu sniker fra desember:) min gutt ble født 9 nov. Så kjekt å se hvordan han ligger i utvikling. Dere som har krabbere når ble de født?:) han prøver her og men forløbig bare åling bakover;) rompen kommer opp i luften i blant men tror kanskje det vil drøye en liten uke enda før han kanskje knekker koden;)
 
Min ble jo da født 4 Nov. Nå aker han litt bakover,men ikke mer fremgang ennå..Tar nok litt mer tid her... Men stresser ikke. Storesøster var vel 9-10 mnder før hun akte mener jeg..
 
Mi er født 6. November og har virkelig fått opp tempoet!! Løfter litt på rompa også innimellom.. Ikke arbeidsledig om dagen, synes stadig jeg flytter på ho ;)
 
Her er hun oppe i krabbestilling så er vel ikke lenge før hun knekker koden. Har knekt åle koden og åler seg fram :)
 
Hellu sniker fra desember:) min gutt ble født 9 nov. Så kjekt å se hvordan han ligger i utvikling. Dere som har krabbere når ble de født?:) han prøver her og men forløbig bare åling bakover;) rompen kommer opp i luften i blant men tror kanskje det vil drøye en liten uke enda før han kanskje knekker koden;)

Jenta mi kom 17. November og begynte å krabbe 20. Juni i år.
 
Så morsomt at det det er full fart..
Ingen fremgang her :(
Men han ligger masse på magen lenge av gangen,og er sterk..Så kommer nok en dag
 
Her er beina begynt å komme mer i krypestilling når ho tar seg fremover, men fremdeles nede på gulvet om dere skjønner ;)
 
Her har vi kommet til krabbing faktisk. Han er veldig ivrig og nysgjerrig, og bruker store deler av dagen på å krabbe, stå (holder seg fast i bordet og sofaen) og prøve å finne balansen på beina. Mye knall og fall, og ikke mye fred å få :p
 
Her er det krabbing som gjelder for alle penga. Men hun jobber veeeldi med å få til å gå. :p
 
Back
Topp