Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker litt fra august
Jeg er fra Akershus
Nei skal ikke fortelle på Facebook. Må finne på en orginal måte å fortelle det på men har ikke tenkt ut endaSkal dere fortelle det på facebook når tiden kommer? og hvordan skal familien få vite det?
Sent from my iPad using BV Forum
Så søt <3Ikke jeg heller På face altså
Har funnet en måte å si det på som ikke er så vanlig Vis vedlegget 63839
Så søt <3
Ja det siste gjorde jeg forrige gang <3 pappa skjønte ingenting. Holdte på å le så mye at jeg holdt på å dette av stolen. Mamma skjønte det med en gang, hun fikk garn og strikkeoppskriftJa Også er den ikke oppbrukt!
Kan også pakke inn en smokk i en liten eske med ett fint bånd på. Og legge en lapp inni der det står "Bestemor/oldemor/onkel/tante osv, kan du passe på denne til jeg blir født?"
Ellers kunne jeg bruke det minst originale å kjøpe en tsjorte hvor det står "jeg skal bli storesøster". Den er ikke brukt opp hahaHaha så søtt Hmmm, vanskelig! Veldig mye er veldig oppbrukt... Pinterest har mange fine, også hvis du googler!
Kjenner liksom ingen som er gravide nå, eller som jeg vet om da Hadde vært litt koselig å møtt noen etterhvert
Ikke jeg heller hadde vært veldig hyggelig å møtt noen likesinnede men nå er jo jeg veldig, veldig ung, så er vel kanskje enda vanskeligere
Nå ble jeg å nygjerrigIkke jeg heller hadde vært veldig hyggelig å møtt noen likesinnede men nå er jo jeg veldig, veldig ung, så er vel kanskje enda vanskeligere
Ojj nå ble jeg nysgjerrig hvor ung er du? Hvor bor du hen da?
Sent from my iPhone using BV Forum
Nå ble jeg å nygjerrig
Jeg er kun 16 år, fyller 17 i september..
Jeg er kun 16 år.. Fyller 17 i september Så kan ihvertfall si jeg er ung haha. Bor på Opaker, mot Kongsvinger