Akershus Jenter!

Peanuttimagen

Betatt av forumet
Hvordan er stemningen for et nytt treff i Lillestrøm? Nå er det vel snart en mnd siden vi møttes sist, så jeg tenkte det er på tide...

Jeg setter opp en dato bare for å komme igang, hvem har lyst og mulighet til å treffes Tirsdag 9. Mars????

Jaaa, det gjør vi[:)]
Jeg kan 9. mars. Hele dagen!
Hva med å møtes på Strømmensenteret?

Hei dere

Så lyst til å møte og være med på det. men klarer ikke site lenge pga bekkenløsningen.

Samme for meg hvor vi møtes, men Strømmen Storsenter høres greit ut det...

Spørs når på døgnet.. :S Er i praksis frem til kl 3... Men er med hvis det passer seg ;)

Jaaa, jeg er med om jeg ikke jobber [:D][:D] Passer fint å møtes i Strømmen. Noen som har vært på Barista? Ligger rett ved senteret. Også kan en jo stå 3 timer gratis i parkeringshuset på storsenteret.

Jeg er definitivt med[:D]
strømmen høres bra ut for min del. jeg kan når som helst på dagen[:)]

Kanskje vi kan møtes rindt kl. 16 - 17, så rekker folk å komme seg fra jobb osv... Barista er vel den lille kafeen som ligger ved strømsveien like ved storsenteret eller...?

Åå dette fikk jeg lyst til! Men kroppen er ikke samarbeidsvillig for tiden, så tror jeg må stå over.. Litt for langt å reise, men vis det blir ett møte i Follo-området en gang så er jeg med!

16-17 tiden høres veldig bra ut ;) samme med strømmen ;)

Dytt!!!! [;)]

er med så lenge det ikke kræsjer med jobben [:D][:D]

ORIGINAL: VenterPrins

Kanskje vi kan møtes rindt kl. 16 - 17, så rekker folk å komme seg fra jobb osv... Barista er vel den lille kafeen som ligger ved strømsveien like ved storsenteret eller...?

Ja, den jeg mente [:)] Har vært der noen ganger, veldig greit der, god mat og [;)] Jeg kan forresten 9 mars, når som helst, så 16-17 passer fint for meg!  

Bare minner om treff på tirsdag, håper så mange som mulig kommer....

skulle så gjere ha vært med men jobber til kl 20 [:@]

Kommer jeg!! [:D][:D] Synd du må jobbe Connie,[8D] men vi får bare få til et nytt treff snart så du får vært med da [:D]

Jeg tror jeg kommer,men har skikkelig migrene i dag så om det står på som værst så holder jeg meg hjemme tror jeg[8D]
Men mest sannsynlig kommer jeg,og om jeg ikke dukker opp så vet dere hvorfor[:)]

Jeg kan desverre ikke komme. Har så utrolig mye med flyttingen nå omdagen, og skolen, + at jeg har like penger.. Men prøver å bli med hvis det blir noe neste gang ;)

Back
Topp