Akershus, barselgruppe?

lykketrollet7

Forelsket i forumet
Er det noen barselgruppe fra Akershus her?
Hvis ikke, noen som er interessert i å gjøre noe med det? :)

Barseltiden blir så mye koseligere hvis man har andre i samme situasjon til å prate og dele de samme tingene med :)

Jeg er med ;) bor i Oslo nå, men flytter til Akershus før den lille entrer verden;) Hvor bor du?

Godt forslag. Jeg bor i lillestrøm

Skedsmo her :-) hadde vært hyggelig å fått til møte.

Så bra! Da er vi jo en liten gjeng :) Jo fler, jo bedre :)

Jeg bor på Råholt. Har ikke noe problemer med å komme meg rundt, siden jeg har bil!

Jaaa, blir gjerne med :-) Flytta til Skedsmo i fjor høst og kjenner ingen her :p Er egentlig på august forumet, men ul termin ble satt til 3. sept, så da jumper jeg pent inn her ;)

Har bil jeg også :-) i Lillestrøm er det jo mange koselige kafeer hvor vi kan møtes :-) På metro-senteret har jeg sett mange med barnevogn møtes. Der har de veldig fint stelle/amme- rom der også.

Så hyggelig da! Jeg bor også her. Flyttet hit for 3 år siden. Bor dere på Skedsmokorset?

Hvordan er formen deres jenter? :) Hvor langt er dere på vei nå?

Flott at noen startet en slik tråd! :)
Jeg blir gjerne med, har selv nettopp flyttet til strømmen. Så greit å komme i kontakt med noen i nærområdet da!:)

Bor også på Korset ;)

Form fin så lenge jeg får sove om natta. Hatt en del kynnere i flere mnd nå - spess ved aktivitet, så det er litt pes å gå ute kan man si...

Dere andre da?

Jeg er fra "Korset" men bor ved Jessheim nå. Er gjerne med jeg, angrer på at det ikke ble noe med førstemann, tror han har gått glipp av mange gode lekestunder med jevnaldrende! Jeg har bil og plass til flere om de vil sitte på om vi klarer å bli enig om en dag? 

Er det fortsatt noe aktivitet her inne? Jeg bor også i Skedsmo:-) 3,5 uker igjen til termin. Formen er fin, og jeg begynner å se fram til fødsel. Dette er vårt første barn,så må si at jeg gruer meg en del også. Hehe.. Føler hele situasjonen er ganske så skremmende.

Jeg er gjerne med på treff etter fødsel.
har bil og bor i lillestrøm, så kan møtes hvor som helst :)

Det hadde vært hyggelig å møttes en gang med store mager også:)

Jeg er med neste uke hvis noen er kin :) uka etter det regner jeg med (!!!!) at bebis er ute ;-)

Back
Topp