akebrett?

grynt

Glad i forumet
er d noen så har hatt med seg de små å prøvd babyakebrettene?
anne marie har fått akebrett av onkelen sin så me ska ut å prøve d i dag.. glede meg i hel...[:D]

tenkte å kjøpe til itheo i julegave. det er de med rygg, ikke sant? vurderer å kjøpe ett som jeg kan sitte bak han på istede!?? de greier jo ikke å sitte akene på det med rygg??!!  kom med forslag, please![8D]

d e den me rygg å sele rundt live.
jeg skal ha skinn oppi, å hun skal ikje sitte så veldig lenge menne må jo prøves[;)]

d akebrette jeg har har blitt kjøpt på biltema..knall fint... ska se om eg finne bilde av d

fant bilde[:D]

Vi kjøpte akebrett på lørdag, et med rygg og sele, og et som vi kan sitte på sammen. Gleder oss til å prøve det etterhvert. [:D] Men som du sier, så blir det ikke lenge om gangen han skal sitte der.

vi skal ha sånn med rygg, men vi arver fra en kusine. Er jeg som kjøpte det til jul for noen år siden!![:)]
men vil også ha sånn som jeg får plass i, mulig vi arver det også..

Vi har sånn babyakebrett etter Tobias. Han skal få snowracer i år. Tviler på at hun kommer til å bruke det mye i år. Blir nok mer aking på henne neste år.

ORIGINAL: Mammacili

Lite misunnelig på dere som kan ake i snøen...Vi må nok gå for vannbrett på denne kanten av landet
Eller Paraply[8D]

Kristoffer ønsker seg akebrett til jul han[:)] Spr mitt er da: hvor får man kjøpt et sånt med rygg og sele??

ORIGINAL: Bølla 22.mai

Kristoffer ønsker seg akebrett til jul han[:)] Spr mitt er da: hvor får man kjøpt et sånt med rygg og sele??

jeg kjøpte til Kristian på Edwis med rygg og sele.

Thanks snuppa[;)]

Mamma har tinget på å kjøpe akebrett til Sondre i julegave! Det er et sånt med belte og god rygg. Får plass til å ha skinnposen i det, slik at han ikke fryser [;)] Morsomt! Sondre sitter bra selv nå, så med belte og i posen skal det gå fint! Kommer nok til å ha et akebrett hvor jeg kan sitte sammen med han nedover bakken også! Men det lille med rygg og belte er jo ypperlig til å dra han på. Med all den snøen som er kommet nå så er det nesten umulig å trille [:@] Brøyt veiene da, for *aen!!!

ORIGINAL: Lunah83

Mamma har tinget på å kjøpe akebrett til Sondre i julegave! Det er et sånt med belte og god rygg. Får plass til å ha skinnposen i det, slik at han ikke fryser [;)] Morsomt! Sondre sitter bra selv nå, så med belte og i posen skal det gå fint! Kommer nok til å ha et akebrett hvor jeg kan sitte sammen med han nedover bakken også! Men det lille med rygg og belte er jo ypperlig til å dra han på. Med all den snøen som er kommet nå så er det nesten umulig å trille [:@] Brøyt veiene da, for *aen!!!

hehe, veiene er ikke så værst brøyta, men fortaua! Der er det ikke håp å komme fram med vogn enkelte steder. Så jammen godt jeg bærer Kristian i mei tai. Jeg har også kjøpt meg brodder, så nå er det ingen unnskyldning for å ikke gå på tur [:D]

Men jeg er jo ikke i Trondheim nå vet du, lille frøken [;)]
Men vi er ute i snøværet likevel da!

Back
Topp