Akebrett til de små

twinanne

Forumet er livet
Jeg har så lyst til å gi velsegutt akebrett til jul, har funnet ut 2 modeller nå, andre forslag?

Hamax Baby bob og Froggy fra Stiga, så er det rumpeakebrett da som sikkert er greit.

Likte den minste varianten på bilde du la ut, Twinanne. Froggy'en..ser jo ganske stødig ut, noe som vil være bra hvis man trekker de etter seg i dypsnø og helst vil unngå at akebrettet velter på siden med kidden oppi.

Får man kjøpt det på helt vanlige sporstbutikker? eller er det lekebutikkene som selger Froggy'en?[:)]

Av de du la ut bilder på ville jeg ha anbefalt den siste.
Lånte noe ala de på første bilde hos svigers når vi var ute med Amalie, endte med at hun tippet rundt en gang. Den siste er bredere og derfor stødigere, så skal kjøpe en slik når snøen kommer tilbake igjen [:D]

vi skal ha det minste[:D] Har sett noen fler typer, men husker ikke hvor eller hva de het... men synes nå uansett begge de to der ser bra ut[:)]

vi har det helt til høyre å funka bra det til eldstemann.
greit ajbrett for da kan den evnt voksne stå på kanten bak hoy vor d går hehe not for tror d va noe tregt å d e jo bra for treng ikke store farten knøtta våre.

Vi har froggy´en fra før. Var helt grei til storebror den da han var liten. Kjøpe den på europris. Kan hende den kommer der til rimelig pris i år også?

vi har noe all av den til venstre etter mellomste jenta, den funker, men velter lett. så skulle jeg kjøpt nå, hadde jeg valft den til høyre. uten tvil

Vi har den typen på bilde te høyre ette snuppa, så det kjem Isak og te å bruke...
E meget fornøyd me det[:D]

Uten at eg har prøvd det andre så virke det minste stødigere (ser sånn ut i allefall)!!

ORIGINAL: * Nattens Dronning *

Likte den minste varianten på bilde du la ut, Twinanne. Froggy'en..ser jo ganske stødig ut, noe som vil være bra hvis man trekker de etter seg i dypsnø og helst vil unngå at akebrettet velter på siden med kidden oppi.

Får man kjøpt det på helt vanlige sporstbutikker? eller er det lekebutikkene som selger Froggy'en?[:)]

Vanlig sportsforetning, hvet det skal være noe på exstra leker også lure på hvilke modeller de har...kanskje det er de samme skal dit og se idag med min mann som sjåfør, må bare komme meg litt ut av huset nå.

ORIGINAL: Olive76

Vi har froggy´en fra før. Var helt grei til storebror den da han var liten. Kjøpe den på europris. Kan hende den kommer der til rimelig pris i år også?

OK så det er den de har på Europris, håpe de for den inn i år også.
Skal innom der å ta en titt også.

Skal løpe å kjøpe et så fort snøen kommer ! Regner med det ikke er så mye å velge blant her [8D]

Back
Topp