Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei!
Me tenkte å kjøpe akebrett til gutten vår til jul.
Har de noken gode tips til akebrett? Samb min ville me skulle kjøpe rattkjelke, men er litt skeptisk til det. Me kjem jo til å sitta på med han ned små bakkar, så må vera plass til ein voksen òg [;)]
Tips?? [:D]
Hvis dere skal ake sammen ville jeg kjøpt en snowracer som vil være kul et par år fremover også. Vanlig brett med ratt er knotete for voksne å sitte på sammen med barn (eller kanskje bare noe jeg syns siden jeg var gravis i fjor vinter hihi...) ellers ville jeg gått for et helt vanlig babyakebrett med sele og støtte i ryggen hvor de kun sitter alene...
i bhg elsker ungene å ake på sånne helt enkle rumperacere og akematter
Takk for tips [;)]
Ja, blir nok litt stor fart med det, men me kjem til å sitta på med han, og velger nok ikkje store bakkar for han uansett korleis akebrett han får [;)]
Hadde ein stiga rattkjelke/snowracer (?) på salg på G-sport, så mulig me kjøper det.. evt eit ekstra i tillegg..
Rattkjelke er veldig bra synes nå jeg[;)] I allefall når barnet er så lite enda at det ikke kan kjøre så mye alene. Da er det god plass bak for noen å sitte på[:)]
Blir mer gøy også[;)]