akebaby

Ruby Gloom

Elsker forumet
Jeg må le litt, for hver gang jeg ligger T. på babygymmen og snur meg for å gjøre noe, så ligger hun alltid en helt annen vei enn den jeg la henne. Hun snurrer 180 grader rundt, og nå lå hun plutselig på gulvet utenfor babygymmen [8D]

Forrige uke var hun alene hjemme med pappaen, og da han snudde seg for å se etter henne, så lå hun på magen!
Ellers pleier hun å ha begge armene ut til siden og sparke som om hun er bakgrunnsdanseren til Michael Flatley. Det er morsomt og se på, og pappaen blir jo litt stolt i og med at hun er halvt Irsk [:D]

Flere babygymbrukere som bruker gymmen til trening? [8D]

Haha,herlig asså...
Vel,hun snur seg fort på ryggkulen ja,spinner seg rundt.
Og hun har blitt spretten å vutt,lille tøtta.
Om jeg sitter så hun ligger med føttene mellom lårne mine,så sparker hun fra,så hun spretter opp å ned,å guuuurgler å gliser gæli,det går unna om dagen [:D]

jeg er glad jeg har babygymmen oppe i lekegrinden..
Får snuppa mi er stadig på tur utenfor leketeppe i babygymmen!

Hehe, glemmer ikke en hendelse med storesøster altså [:)] Hun lå på matta si med babygymmen sin, og jeg gikk ut på verandaen og tok meg en røyk (FYFYFY!!!). Og når jeg kom inn igjen så var hun borte! Hun hadde rulla og snurra seg under salongbordet [:D][:D][:D] Da stussa jeg fælt et øyeblikk altså [:D]

Lillemann spreller fælt, og snur seg noen ganger 90 grader så han får litt av kroppen ned på gulvet. Men han holder seg på matta foreløpig [:D]

ORIGINAL: lomittra

Hehe, glemmer ikke en hendelse med storesøster altså [:)] Hun lå på matta si med babygymmen sin, og jeg gikk ut på verandaen og tok meg en røyk (FYFYFY!!!). Og når jeg kom inn igjen så var hun borte! Hun hadde rulla og snurra seg under salongbordet [:D][:D][:D] Da stussa jeg fælt et øyeblikk altså [:D]

Lillemann spreller fælt, og snur seg noen ganger 90 grader så han får litt av kroppen ned på gulvet. Men han holder seg på matta foreløpig [:D]

De er kjappe til å være så små altså!![:D]

ORIGINAL: Ruby Gloom

ORIGINAL: lomittra

Hehe, glemmer ikke en hendelse med storesøster altså [:)] Hun lå på matta si med babygymmen sin, og jeg gikk ut på verandaen og tok meg en røyk (FYFYFY!!!). Og når jeg kom inn igjen så var hun borte! Hun hadde rulla og snurra seg under salongbordet [:D][:D][:D] Da stussa jeg fælt et øyeblikk altså [:D]

De er kjappe til å være så små altså!![:D]

Blir vel værre når de begynner å krabbe [8D]
gruer meg litt kjenner jeg [:D]

Hehe, ja da er det bare å rydde unna alt som er.
Husker huset vårt var "nakent" fra lårhøyde og ned, så ikke storesøstern (som da altså var baby) skulle rive ned og ødelegge alt som var [:D]

Husker huset vårt var "nakent" fra lårhøyde og ned, så ikke storesøstern (som da altså var baby) skulle rive ned og ødelegge alt som var [:D]

Hehe, ja, det blir litt glissent i hyller om noen måneder. Vi tok ikke vekk noe for storebror da han var i den alderen, og tror jeg plukket dvder 30 ganger hver dag. Men samtidig så begynte å han å skjønne ordet "nei" ganske kjapt, da... hehe. Men blir ikke noen mingvaser i knehøyde, altså!! (ikke det at vi har så mange av de... )

ORIGINAL: Thomas toget

Hehe, ja, det blir litt glissent i hyller om noen måneder. Vi tok ikke vekk noe for storebror da han var i den alderen, og tror jeg plukket dvder 30 ganger hver dag. Men samtidig så begynte å han å skjønne ordet "nei" ganske kjapt, da... hehe. Men blir ikke noen mingvaser i knehøyde, altså!! (ikke det at vi har så mange av de... )

Da blir det mingvase i innflytningsgave[;)]

Back
Topp