aircondition

heges79

Elsker forumet
Tenkt å kjøpe aircondition imorgen... Hørt at de bråker så fælt... Er det noen som har noen å anbefale?? [:)][:)]

Varmepompe eller sånn som du kan flytte med deg du tenkte på?

Vi har varmepome med aircondition å kan ikke si at den bråker så fælt nei.
Den utedelen hører vi ikke i det heletatt. Hører jo vifta inne hvis vi har den på full guffe, men bråker ikke så mye.
Men har vi den på noen hakk minde så hører vi det knapt.

de har en grei en på siba til 599,- stikk en tur ned til alnabru![:)]

vi har varmepumpe, som kan brukes som aircondition om sommeren.
hører ikke noen lyder fra den jeg

Tenkte på sånn som man kan flytte på  [:)]

ORIGINAL: stine_s

vi har varmepumpe, som kan brukes som aircondition om sommeren.
hører ikke noen lyder fra den jeg

ORIGINAL: Lizzy_

Ser de har en på elkjøp til 499 også, så greit å sjekke litt rundt før man løper å kjøper [:)]

ORIGINAL: jas

Ser de har en på elkjøp til 499 også, så greit å sjekke litt rundt før man løper å kjøper [:)]

Men er det aircondition eller luftkjøler??

ORIGINAL: HegeS79

Det er en luftkjøler![:)]

Funker de like bra som aircondition?

Nei, den på elkjøp var jo luftkjøler....
Men, hva er forskjell på det? Skjønner ikke helt forskjellen på slike ting jeg....

Nei, den på elkjøp var jo luftkjøler....
Men, hva er forskjell på det? Skjønner ikke helt forskjellen på slike ting jeg....

Ikke jeg heller [8D][8D][8D]

Men vil da tror at aircondition burde være litt bedre siden de koster mellom 2500-5000 kr....

Luftkjøleren er en vifte som blåser luft over noen fryseelementer som legges i den. Vi kjøpte den i fjor og er IKKE fornøyd med den, men da vi kjøpte den tenkte vi: den er sikkert bedre enn vifta uansett. Syns faktisk ikke det, og ble faktisk frarådet å kjøpe den tidligere, da en som jobbet på Elkjøp sa at den ikke hadde stort mer effekt en en stor og god vifte.. Så jeg følte meg litt dum når vi gikk i fella alikevel.. hihi[:D]

Aircondition er jo ordentlige saker som kjøler ned rom. De varierer i pris, de billigste kjøler ned små rom, de dyrere klarer litt mer. Vi kjøpte etter hvert aircon til 3990 på Elkjøp, som kan anbefales, den er mobil, og så har vi bare slangen ut et vindu eller en dør på soverommet. Og det blir kaldere FORT!

Så tenk langsiktig og kjøp en slik hvis dere har råd!

Har sett på en som koster 2500 kr..den skal visst varme opp rom på 17 kvm.. Tror du det holder eller bør jeg gå for noe mer? Her vi bor nå har vi ikke så store rom. Men bråker de mye? 

Det burde holde, tror ikke vår har mer kapasitet. :-) Så det var god pris!

Ja de bråker litt, men når jeg bruker den i stua tar vi pauser... På soverommet er det en vanesak og ha den på hele natta. Løp og kjøp vil jeg si!!:-)

...og jeg regner med du mente kjøler ned, ikke varmer opp...? [:D]

Da har vi løpt og kjøpt [:D][:D] Ble en som kostet 4500 istedet[:-][:-][:-] Den bør være bra ja [:D][:D] Nå sitter jeg ventede på at samboern skal mekke den sammen her [:D]

Back
Topp