Aircondition i bil

BarnIMage

Glad i forumet
Dere med AC i bilen, kjører dere med den på når barna sitter på?
Jeg må gjøre det, for blir sinnsykt varmt inne i bilen, å da blir snuppa helt gjennombløt! [&o]

Vi bruker det, er jo drepen om vi ikke har den på. Sjekker at Oliver ikke blir for kald, men er akkurat passe....er svett hele han om vi ikke bruker den.
Stiller bare inn gradene vi vil ha i bilen, og da holder det seg stabilt.

Har den på ja, hvis ikke hadde vi ikke holdt ut hverken Emma eller jeg. Og tror nok det er mye bedre enn å ha gjennomtrekk i bilen.

Har aircondition,men setter den sjelden på!! Julie begynte å hoste så ekkelt når vi hadde på fullt[&:] Har temperaturen på 15 grader[:)]
Tåler det veldig dårlig selv,blir så fort forkjøla

Vi bruker den, men ikke hele tiden. Tar den av og på. når den er av bruker jeg den vanlige viften litt[:D]

ORIGINAL: Bambling

Jeg ante ikke at det var et problem engang jeg..? [8|]

Jeg har alltid på klima-anlegget, det står på 22 grader, så temperaturen i bilen er jevn.

Vet flere som sier at man ikke skal ha på det pga at det kan bli veldig kjølig, å ungene kan bli forkjølet.
Men jeg bruker å ha på det, så det blir en jevn temp i bilen. Bedre det enn gjennomtrekk, da kan de ihvertfall bli syke![:-]

ORIGINAL: linko

Har den på ja, hvis ikke hadde vi ikke holdt ut hverken Emma eller jeg. Og tror nok det er mye bedre enn å ha gjennomtrekk i bilen.

eldstemann er veldig sensitiv for AC, har hatt endel halsbetennelser p.g.a det så jeg kjører med 22 grader på lav "vind"

Hvis det er skikkelig varmt bruker vi den selvfølgelig! Men nå har ikke vi hatt sol på flere uker, så har ikke vært mye i bruk i år for å si det sånn!!

Back
Topp