pupple
Forumet er livet
... var fantastiske[:)][:)][:)]
Og så greit å spise og for små barnehender[;)]
Mc donalds sine er ikke i nærheten av disse[8D][8D][8D]
Jeg laga veldig mange. Så jeg hadde ikke nok kjeks.. Og jeg brukte rømme siden jeg ikke hadde matyog..
De fleste jeg laga var den med den tapasen med havsalt, så hadde jeg noen få igjen her med den med Aina skrev i oppskriften.. (oliven og basilikum tro?) så har jeg noen biter til, så de skal jeg teste den med chili og hvitløk på..
Og så greit å spise og for små barnehender[;)]
Mc donalds sine er ikke i nærheten av disse[8D][8D][8D]
Jeg laga veldig mange. Så jeg hadde ikke nok kjeks.. Og jeg brukte rømme siden jeg ikke hadde matyog..
De fleste jeg laga var den med den tapasen med havsalt, så hadde jeg noen få igjen her med den med Aina skrev i oppskriften.. (oliven og basilikum tro?) så har jeg noen biter til, så de skal jeg teste den med chili og hvitløk på..