Aina's nuggets......

pupple

Forumet er livet
... var fantastiske[:)][:)][:)]
Og så greit å spise og for små barnehender[;)]
 
Mc donalds sine er ikke i nærheten av disse[8D][8D][8D]
 
Jeg laga veldig mange. Så jeg hadde ikke nok kjeks.. Og jeg brukte rømme siden jeg ikke hadde matyog..
De fleste jeg laga var den med den tapasen med havsalt, så hadde jeg noen få igjen her med den med Aina skrev i oppskriften.. (oliven og basilikum tro?) så har jeg noen biter til, så de skal jeg teste den med chili og hvitløk på..
 
Ja, de var fantastisk gode![:D]
 
ORIGINAL: ~hege~

å så fint[:D]

jeg har kjøpt inn matyoghurt også kjøpte jeg riktige kjeks[8D]
glemte hvem det var og det var jo 3 slag..

så imorgen blir det nuggets[:)]

 
håper både du og Marcus syns de er gode da (tør nesten garantere)
 
Nå har jeg testa alle 3 kjeksene.. alle var gode, men den med chili var best syns jeg[;)]
 
Back
Topp