Aim’n preggo tights

Kka

Elsker forumet
Februarlykke 2022❄️
Husker ikke hvem her jeg snakka med om aim’n sin gravid-trenings tights. Men jeg har iallfall bestilt å brukte min for første gang i dag. Den satt som et skudd og var superbehagelig. Den satt fint over magen nå, men jeg undres på om den blir litt stram mot slutten for min del som har lite høyde å gå på og får store barn og derfor enorm mage :hilarious: men de tøyes jo en del så går sikkert fint lenge :happy:

Vedlegg

• D5E65EE2-CC15-414D-9374-17CDB17CE7BE.jpeg
    D5E65EE2-CC15-414D-9374-17CDB17CE7BE.jpeg
    734,3 KB · Visninger: 85
  • 20A06607-A540-4CE4-99DD-BA0FB43C3866.jpeg
    20A06607-A540-4CE4-99DD-BA0FB43C3866.jpeg
    487,8 KB · Visninger: 85
Husker ikke hvem her jeg snakka med om aim’n sin gravid-trenings tights. Men jeg har iallfall bestilt å brukte min for første gang i dag. Den satt som et skudd og var superbehagelig. Den satt fint over magen nå, men jeg undres på om den blir litt stram mot slutten for min del som har lite høyde å gå på og får store barn og derfor enorm mage :hilarious: men de tøyes jo en del så går sikkert fint lenge :happy:
Kanskje du bare må bruke de hver dag, da vokser de sikkert i takt med deg :D:hilarious:

Kanskje du bare må bruke de hver dag, da vokser de sikkert i takt med deg :D:hilarious:
Haha! Ja, noe sånt, men hvis vi sier minimum 2 ganger i uka, kombinert med trening må jo det være et supert mål å prøve å holde graviditeten gjennom og akkurat nokk til å holde tightsen vid nokk :hilarious: :joyful:

Ååå, bra! Eg har akkurat bestilt meg to stk etter tips fra en venninne!

• Liker
Reactions: Kka
Det var nok meg! :) Så bra at du liker den! Jeg bor omtrent i min, men har nok kjøpt en størrelse for liten for disse lårene mine blir helt sikkert større før fødsel og da vil jeg ikke klare å dra den så langt opp som den skal. :hilarious:
Lite høyde, store barn, og enorm mage høres likt ut som meg forresten.:laughing002 Jeg vet erfaringsmessig at jeg uansett må kjøpe flere bukser i løpet av svangerskapet, for magen jeg får til slutt passer ikke i noe av det som passer nå.:angelic:

• Liker
Reactions: Kka
Back
Topp