aih/aid-jenter!

Blåmann

Elsker forumet
Det er mulig det bare er jeg som ikke har fulgt med, men jeg visste ikke, og har ikke fått beskjed av sykehuset om at utgifter til medisiner og behandling ved aih/aid behandling har samme 15000 kr regel som ivf og icsi! Det vil si at hvis man starter opp med ivf etter aih så starter man ikke på null, men har med seg den summen fra tidligere og kommer derfor ganske raskt opp til 15000.

Jeg snakket med disse elfo eller helfo menneskene i går (skjønte ikke helt hva det het...) og fikk alt dette forklart i store bokstaver slik at jeg skulle skjønne det[:)]

yei!![:)]

Stemmer det[;)] Vi fikk beskjed om det da vi startet med AIH, rart de ikke sa noe til dere..

Når skal du teste?

Da stemmer! Eg hadde og hormonstimulering med puregon før me søkte hjelp hos fertilitetsklinikken. Då var det kun for åå modne egg, men me skulle prøva sjølv heime. Dette og fekk me inn i dei 15000. 

Jeg har også levert med medisinutgifter til aih sammen med ivf til Helfo[:)]

ORIGINAL: Temo

Stemmer det[;)] Vi fikk beskjed om det da vi startet med AIH, rart de ikke sa noe til dere..

Når skal du teste?

15 dager siden inseminasjon nå, men er en anti-tester....... tør ikke. Venter på tr eller svar på blodprøve. Tar blodprøve på mandag, men regner med tr før det, har nemlig hatt murringer i hele dag[:(]

ORIGINAL: Blåmann

Når skal du teste?

15 dager siden inseminasjon nå, men er en anti-tester....... tør ikke. Venter på tr eller svar på blodprøve. Tar blodprøve på mandag, men regner med tr før det, har nemlig hatt murringer i hele dag[:(]

Mensmurringer kommer når man er gravid også[;)][;)] Krysser fingrene litt til jeg[:D]

ORIGINAL: Serene

ORIGINAL: Blåmann

Når skal du teste?

Mensmurringer kommer når man er gravid også[;)][;)] Krysser fingrene litt til jeg[:D]

ja det hadde jeg også[;)] og det var en del av dem også.....
var det ikke du som var så positiv da blåmann finn frem denne positivetetn igjen[;)]

Jo da, jeg prøver å være positiv men som alle her inne er smertelig klar over er jo dagene rundt ikm de aller aller verste........ Så nå er jeg i kaosland av all verdens følelser. Har hatt skikkelig julevask av alle tre etasjer i huset for å slippe å tenke. Så tenker jeg; får jeg mensen i morgen er jo det skikkelig kjipt for da er jeg i dritt humør på julebordet med dere. MEN på en annen side, det er jo dere som forstår slike følelser mest, så da går det kanskje greit å være litt muggen....

Men jeg må jo si; har hatt mye mindre pms enn jeg pleier, og det tar jeg som et godt tegn[:)]

Back
Topp