Aiaiai - VONDT!

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Noen som har opplevd dette? Begynte plutselig å riiive og slite der nede. Helt fra høyt i magen til ned i dåsa :eek: Trekker jeg magen inn river det enda mer! Langt i fra menssmerter, kjennes mer ut som noen river ut livmora mi...
 
Har ikke følt akkurat det, men i dag møttes stakk det så fælt at jeg ikke klarte å røre meg. Har vært gravid før, og opplevde ikke det samme da. Hvordan føler du deg nå?
 
Har ikke følt akkurat det, men i dag møttes stakk det så fælt at jeg ikke klarte å røre meg. Har vært gravid før, og opplevde ikke det samme da. Hvordan føler du deg nå?
Det er det samme ennå... stikker enormt, innimellom "rier" av røsk og tak, trekker jeg inn magen river det!
 
Har ikke opplevd slite smerter. Men har litt knipesmerter nederst i magen bare. Kom for 1 time siden. Ikke hatt det tidligere.
 
Har ikke opplevd slite smerter. Men har litt knipesmerter nederst i magen bare. Kom for 1 time siden. Ikke hatt det tidligere.
Det kjennes som veldige stikk, spesielt bak skambenet (er vell der livmora nå befinner seg). Googla en del, ser ut som det meste er normalt, værst er det om det blir menssmerter som i kramper, det er det absolutt ikke :)
 
Det vokser :) Vondt, men helt normalt...som i grunn alt er omtrent:hilarious:
 
Det kjennes som veldige stikk, spesielt bak skambenet (er vell der livmora nå befinner seg). Googla en del, ser ut som det meste er normalt, værst er det om det blir menssmerter som i kramper, det er det absolutt ikke :)
Hvor langt er du på vei? Regner med at alt er normalt :) Mye som skjer i kroppen nå.
 
Back
Topp