Aiai

*LykkeLoppa*

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Der kom det jeg har ventet på, magen som ikke jobber så sliter med å komme på do.... Tips til hva jeg kam spise som hjelper? Vet fiber..
.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Drikk masse vann! Ellers kan vel kanskje svisker hjelpe?

Fra mobil.

Gå tur etter at du spiser☺

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Svisker og ellers mye frukt! Var aldri forstoopet sist svangerskap, fordi jeg hadde superkick på nektariner :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Eg hadde kikk på knekkebrød sist å fikk aldri full forstoppelse. Men nå har det stoppet litt opp gitt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Er gørr vondt... Men ja får ta noen knekkebrød, brokkoli er det vel også masse fiber i... Kanskje jeg også skal knaske nektariner det er jo tarmsmøring hehe

Husk at du må drikke mye vann når du øker fiberinntaket, hvis ikke er du like langt! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ha i litt sitron, eller drikk fun light! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Magnesium :)

Der kom det jeg har ventet på, magen som ikke jobber så sliter med å komme på do.... Tips til hva jeg kam spise som hjelper? Vet fiber..
.

Frukt og fiber....fantastisk.. Dessuten hjelper det å bevege seg

Jobben er så fysisk at bevegelse er ikke problemet :) kan være jeg drikker for lite....

Men prøv frukt og fiber. Fåes på apoteket. Brukte det sist jeg gikk gravid også å det hjelper sinnsykt. Finnes i pulverform(som man blander med vann) terninger og noe annet. Står: Kan brukes trygt av gravide

Sviskemos på babyglass :)

Jeg sleit litt i forrige svangerskap med magen. Leste en plass at om du spiste to kiwi på morningen skulle det hjelpe. Sammen med vann hjalp det meg masse hvertfall :)

Mørk sjokolade, gjerne 86% prosent, har et høyt fiberinnhold

Back
Topp