Ai,ai...Imorgen

Sender deg mange klemmer og håper du har det bra!!

Jada,det går bra..Bare sliten egentlig...

Maskinen ble ikke skrudd av i dag,så de er på tur hjemover nå,men de skal tilbake i morgen.

Han har fått heftig infeksjon i kroppen,og antibiotikaen tar den ikke,så om han puster av seg selv i morgen når de skrur av,sa ga de han max 14 dager.

uff utrolig trist[:(] tenker masse på deg og familien din. klemmer i vei.

Takk jenter....

Kjenner det blir mye huffing å uffing her [X(]
Men,sånn er det...
Håper han slipper taket veldig snart iallefall,for dette kan ikke være godt for noen.

skjønner at dette må være fryktelig vanskelig for dere og ikke minst for bestemoren din.
Men hvilken liv vil han få dersom han faktisk overlever dette? Han har jo selv valgt å gjøre det han gjorde, og han har sikkert fått så mye skader at spørs om han ville kunne fått et gått liv uansett.  [:(]
Må være så fælt når man ser på å ennde livet sitt som eneste utvei. har selv kjent det på kroppen i veldig veldig nær familie. men der var vedkommende bare 18 år med hele livet foran seg[:(]

jeg håper at uansett hva som skjer, så skjer det som er best for bestefaren din. at han slipper smerte og plager, både psykisk og fysisk.

Sender deg en megastor klem og føler så mye med deg. Tenker masse på deg!

Tuuuuuusen takk!!!

Ja,jeg håper han slipper taket veldig fort i morgen,for dette kan ikke være bra for noe,eller noen.
Og som du sier,han har valgt dette selv.

MAN SKAL AKSEPTERE SLIK VALG, MEN ALDRI RESPEKTERE DE....
[:(]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Tuuuuuusen takk!!!

Ja,jeg håper han slipper taket veldig fort i morgen,for dette kan ikke være bra for noe,eller noen.

Ja, stakkar mann.. Hvis han hadde det ille før, så har han det helt sikkert verre nå.
Håper resten ikke blir så smertefullt for han, da.. [&o]

ORIGINAL: LuckyStar

Tuuuuuusen takk!!!

Ja, stakkar mann.. Hvis han hadde det ille før, så har han det helt sikkert verre nå.
Håper resten ikke blir så smertefullt for han, da.. [&o]
Håper han ikke føler noenting egentlig,for dette er jo bare forferdelig tragisk [&o]

ORIGINAL: DeletedUser

Takk jenter....

Kjenner det blir mye huffing å uffing her [X(]
Men,sånn er det...
Håper han slipper taket veldig snart iallefall,for dette kan ikke være godt for noen.

Du kan huffe deg så mye du vil snuppa,for om du ikke får det ut her eller der,så må det ut,tanker om alt og ingenting.

Sender dere en KJEMPE klem i dag,og jeg håper det går som dere vil det skal gå
Tusen takk,kjære du!!
Snakket med mamma nå,de skal innover veldig strax,så vi får bare håpe det ikek dukker opp noe i dag,som hindrer igjen!!! Glad i deg klem!!   (ps:tlf ligger på kjøkkenet,så om du ringer hører jeg den ikke [8|])

Back
Topp