Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var innlagt på Ahus fra lørdag-fredag i midten av juli for igangsetting av fødsel. Var da relativt rolig på både obsposten og barsel, jeg var stort sett alene på rommet på barsel de tre dagene jeg var der. I løpet av igangsettingen hadde jeg et lite opphold på grunn av fulle fødestuer, men det gikk relativt fort over. Opplevde aldri noe stress rundt dette på noen av avdelingene, hadde jordmor hos meg nesten hele fødselen (de 3 timene det tok totalt).
Mannen fikk være der fra 8-21, og kunne gå og kjøpe seg mat i glassgata. Han fikk imidlertid ikke gå rundt på avdelingene, så kunne feks ikke hente mat til meg, men de ansatte var veldig behjelpelige med å titte innom og hente mat hvis man feks satt og ammet. Vi syntes også det var litt dumt at vi ikke kunne ta med babyen ut av avdelingen, da vi ble veldig låst til rommet, men ellers var vi strålende fornøyde.
Jeg fødte der i slutten av juniHei julimammaer! (sniker fra august)
Gratulerer til alle som har fått sine små
Er det noen her som har født på Ahus og som vil dele litt fra sin opplevelse, gjerne både fra føden og barsel?
Hilsen spent og snart fødeklar augustmamma
Sniker fra August jeg også og blir igangsatt torsdag.
Når du var lagt inn på Obs-posten, fikk du forlate rommet? Eller «korridoren» utenfor?
Jeg lå der i fjor i mai og vi fikk ikke forlate rommet på 3 dager og det var tungt. Er det åpnet opp litt mer i år? Skulle så gjerne ha fått beveget meg litt rundt på sykehuset de dagene jeg ev må ligge med piller og tvinne tommeltotter…