Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her heller ikke vært på omvisning eller kurs for jeg hørte at det ikke var vits, og utrolig kjedelig.. Men kjenner jeg angrer litt på det nå, både for min egen og samboeren sin del
Jordmor ble nesten litt sur for at jeg ikke hadde vært der..
Hvem sa det til deg :s??? det var kjempe morsomt på kurs, følte jeg visste det meste, men ble kjent med fler jordmødre og avdelingen, for å ikke snakke om andre gravide og samboer hadde fryktelig godt av det hun som holdt kurset var fantastisk, såå morsom
Ei jeg kjenner som har vært på fødselskurs, hun var supernegativ.. Sa at hun holdt på å sovne av, det var så kjedelig og unødvendig.. Hun hadde tilogmed sagt at hun var dårlig bare for å dra tidlig.. Så jeg ble litt satt ut av det og valgte å ikke melde oss på, å det skulle jeg nok ha gjort går nok sikkert fint uten, men hadde nok følt meg mer forberedt.. Har så lyst å prøva vannfødsel og har rndel spm ang det! Om sambo kan bli med oppi, hva som er innafor for å få lov å føde i vannet.. Om man kan ha epuderal mens man er i vannet osv!
Ja, fikk ikke det inntrykket isåfall går nok fint selvom du ikke var der skal du se i forhold til vannfødsel spurte jeg en del om det selv, man kan ikke ha epidural om man skal i vann, for med epidural må baby overvåkes og det går ikke om du er i vann. Så for å føde i vann må alt
Være ganske "komplikasjonsfritt" altså, ingen overvåkning eller elektrode på baby osv. Men lystgass kan man bruke i vann spurte ikke om samboer kan bli med, men tror ikke det er noe problem om han isåfall kan sitte på kanten med beina nedi å du kan sitte mellom beina hans på en måte er det isåfall god plass til i de badekarene på fødetun B har alle rom badekar mens på fødetun A har bare 2 av dem det. Fødetun A er der man ikke kan få epidural, så det er egentlig veldig teit
Så bra at du følte du fikk mye ut av kurset, er nok veldig lurt både for mamma og pappa!!
Nå fikk jeg jo svar på masse av det jeg lurte på, tusen takk
Føler meg egentlig ikke noe særlig nervøs for fødselen, og er veldig klar!! Bare 13 dager til termin, hurra men er litt nervøs for samboeren og hvordan han skal takle det hele.. Han synes at bare ordet morkake og livmor er ekkelt, så er kjempe spent på hvordan han kommer til å være under fødselen.. Jeg vet at han gleder seg veeldig og kommer nok til å bli kjempe følsom og rørt av det hele, men tror nok han kommer til og bare holde seg ved øvre del av meg
Har forresten bare hørt positive ting om ahus som fødeplass, så er veldig fornøyd med å være der!! Så håper vi at vi får plass på barselhotell sånn at begge kan overnatte der.. Men har hørt at det ikke alltid er mulighet eller plass for det?
Her heller ikke vært på omvisning eller kurs for jeg hørte at det ikke var vits, og utrolig kjedelig.. Men kjenner jeg angrer litt på det nå, både for min egen og samboeren sin del
Jordmor ble nesten litt sur for at jeg ikke hadde vært der..