Ahus

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Noen som skal føde på Ahus her? :)

Jeg skal :) Gjorde det sist også og var utrolig godt fornøyd! Jordmoren jeg fikk var helt fantastisk :)

Jeg skal :) Gjorde det sist også og var utrolig godt fornøyd! Jordmoren jeg fikk var helt fantastisk :)
Samme her, fødte der sist og fikk snille jordmødre :) (hadde 2 jordmødre og 2 studenter, ble vaktskifte)
Kommer nok til å si ja til studenter denne gangen også, syntes det var OK at det var flere der. Følte meg ikke så alene :p

Jeg skal også føde på Ahus.. Fødte på riksen sist, så veldig spent
Alle sykehus har gode og dårlige opplevelser, men håper denne blir god.. Var veldig fornøyd på riksen sist

Ja, har hørt masse bra om fødeavdelingen der (:

Jeg håper jeg skal. Ble litt sen søknad, da jeg automatisk hører til UNN, nå som jeg bor her nordpå. Har sendt søknad til Ahus, og venter på svar. Har en venninne som fødte der, og hun var veldig fornøyd :)

Jeg håper jeg skal. Ble litt sen søknad, da jeg automatisk hører til UNN, nå som jeg bor her nordpå. Har sendt søknad til Ahus, og venter på svar. Har en venninne som fødte der, og hun var veldig fornøyd :)
Får håpe du får plass da, tror ikke det er så stor pågang i november? :)

Får håpe du får plass da, tror ikke det er så stor pågang i november? :)
Fikk telefon fra dem idag, og har fått plass. Har også fått oul time der i dag, det trodde jeg kanskje ikke de fikk satt opp. Har en time stående hos UNN, men vil heller dra til Ahus, siden det er der jeg skal føde. :)

Jeg skal, hvis jeg ikke rekker frem til Riksen :D :p

Back
Topp