Ahus

ceki79

Betatt av forumet
Noen som skal ha på ahus i begynnelsen av mai????

Skal på A-Hus men det blir nok ikke før i slutten av mai/ begynnelsen av juni tenker jeg.

Ahus ja, men nok ikke før midten av mai :)

Bergie skrev:
Ahus ja, men nok ikke før midten av mai :)

Kanskje vi ses bergie!:)

Jeg skal føde på A-HUS:-) Har termin først 30. mai.
Har dere skrevet fødebrev til fødeavdelingen enda?Nå er det jo fødetun A og B.

Jeg skal til Ahus. Men har termin 30 Mai. Håper jeg får oppleve å føde på Tun A(Jordmor-assistert avdeling). Har hørt masse positivt om begge avdelingene. Ellers håper jeg også at vi er friske og raske etter fødsel, sånn at vi kan bo på barselhotellet.

Termin 3. Mai jeg oxo

verosus_88 skrev:
Jeg skal.. men har termin 13 mai :)

Samme her :-)

Tess79 skrev:
Jeg skal til Ahus. Men har termin 30 Mai. Håper jeg får oppleve å føde på Tun A(Jordmor-assistert avdeling). Har hørt masse positivt om begge avdelingene. Ellers håper jeg også at vi er friske og raske etter fødsel, sånn at vi kan bo på barselhotellet.

Jeg har termin 27.mai og går nok helt sikkert litt over (10 dager over sist).
Jeg fødte på A-Hus sist i 2009, da var det bare 1 fødeavdeling der, og sånn jeg forstår det så er det Tun B, så jeg skal nok dit. Begge mine har nemlig kommet til verden ved hjelp av vakum og da tror jeg lege må være til stede, så jeg får nok ikke en gang tilbudet, i tillegg vil jeg ha muligheten til smertestillende selv om planen er å klare det uten. emoticon
Dersom fødselen går bra og alt er i orden med meg og barn og barna hjemme er friske så er planen å reise rett hjem.

April1984 skrev:
Jeg skal føde på A-HUS:-) Har termin først 30. mai.
Har dere skrevet fødebrev til fødeavdelingen enda?Nå er det jo fødetun A og B.

Termin 27.mai, ejg har ikke skrevet brev enda, og som jeg skriver over får jeg  nok ikke tilbudet om A, og vil heller ikke dit. Her skal alle muligheter være åpne!

verosus_88 skrev:
Jeg skal.. men har termin 13 mai :)

Jeg også, men håper på før;)

Skal på  Ahus og har termin 14. mai. Satser på Tun A, så jeg har skrevet brev og vært på samtale. Var veldig hyggelig og betryggende:)

Blir min 3. Datter. Du da ????

Back
Topp