Ahus, Riksen eller Ullevål?

Jeg var på Ahus, og var veldig fornøyd. Men må le av kantinen på barselhotellet i etterkant, første dagen vi skulle spise fikk jeg sei med stekt løk og kålstuing hahah, et par av de tingene man kanskje ikke burde spise når man ammer :p Jeg tenkte ikke på det i det hele tatt, og gaflet i meg hahah :p Det gikk fint da ;) Det skal sies at det er ikke bare nybakte mammaer som spiser der, så de serverer nok ikke baaaare ta-hensyn-til-babyen-som-drikker-morsmelk mat :)
Spennede høre fra noen som har født der. Er vel der jeg skal nå pga jeg bor nærmest. Men må spørre; er det barsel hotell der? når jeg fødte på ullevål måtte jenta mi være på sykehuset en uke og da var det gull verdt ha eget rom. Jeg var psykisk veldig sliten og hadde taklet dårlig delt rom med noen så er opptatt av det. Er det en stor avdeling?
 
Spennede høre fra noen som har født der. Er vel der jeg skal nå pga jeg bor nærmest. Men må spørre; er det barsel hotell der? når jeg fødte på ullevål måtte jenta mi være på sykehuset en uke og da var det gull verdt ha eget rom. Jeg var psykisk veldig sliten og hadde taklet dårlig delt rom med noen så er opptatt av det. Er det en stor avdeling?
Ja de har barselhotell, noen meter unna sykehuset=) Stort og fint, tror det er ganske nytt (om jeg ikke tar helt feil)
Fine rom, som man får ha ALENE hehe ;)
 
Også kjører man "golf bil" under sykehuset til barselhotellet haha, kommer en fyr med babysete og henter dere ;)
 
Ja de har barselhotell, noen meter unna sykehuset=) Stort og fint, tror det er ganske nytt (om jeg ikke tar helt feil)
Fine rom, som man får ha ALENE hehe ;)
Puh høres bra ut. Jeg kunne jo søkt meg til Ullevål men pga endel dårlige minner så tenker jeg det er bedre starte med blanke ark ett annet sted, og så er det jo nærmere. Skal på første samtale på helse stasjon idag og prate om blant annet dette. Spent.
Ha en fin dag ☺☺☺
 
Puh høres bra ut. Jeg kunne jo søkt meg til Ullevål men pga endel dårlige minner så tenker jeg det er bedre starte med blanke ark ett annet sted, og så er det jo nærmere. Skal på første samtale på helse stasjon idag og prate om blant annet dette. Spent.
Ha en fin dag ☺☺☺
Når jeg føde på ahus i april -14 måtte jeg være på barsel ( ikke hotellet) når sønnen var lagt inn. Og det var ikke alenerom kan jeg si. Det var fødende, tvillinger og Gud vet allt hva jeg måtte dele rom med. Er sikkert helt likt på Ullevål også hvis man må være lagt inn.
 
Jeg skal også føde på Ahus. Sist fødte jeg på Ullevål, helt OK, men litt dårlig informasjon på hotellet.
Spent på hvordan det er på Ahus.
 
Puh høres bra ut. Jeg kunne jo søkt meg til Ullevål men pga endel dårlige minner så tenker jeg det er bedre starte med blanke ark ett annet sted, og så er det jo nærmere. Skal på første samtale på helse stasjon idag og prate om blant annet dette. Spent.
Ha en fin dag ☺☺☺
Kjedelig med dårlige opplevelser :( Lykke til på helsestasjon i dag =) Og du kan jo også få omvisning på Ahus og spørre om alt du lurer på=) Vi var på det, spør på helse.st, de har nok tider og alt av info =)
 
Back
Topp