AHR!!!!! :-(

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Mannen min jobber offshore, og nå fikk jeg en tlf om at han må stå en uke overtid, dvs at han er ute når jeg sannsynligvis har EL!!!!!!! Ahr!!!! :-( Så går det ikke denne gangen heller :( :( 
 
Huff, så kjedelig daemoticon  Visse jobber er visst litt vanskelig å kombinere med babylaging....
 
uff så kjibt da ... håpe han plutselig får fri alikevel eller at EL er sjikkeli treig denne gangen!

Får håper det klaffer bedre neste gang !
 
åh! såå utrolig kjedelig... Er ikke alltid like lett å kombinere offshore med babymaking nei!! 
 
neeei? så utrolig kjipt!! :(( men sædcellene lever opptil 72? timer, så ha masse sex rett før han drar!! :)) kanskje det går alikevel! lykke til!
 
MommyToBe: han er ute nå og har snart vært 2 uker, han blir èn uke ekstra... Vi får kose oss litt med en gang han kommer hjem og håpe på det beste, jeg tror eggløsningen er den 26, han komemr hjem den 28, men jeg har alt mellom 28 og 31 dagers syklus, så man kan jo håpe! :-)
 


SleepingBeauty skrev:
MommyToBe: han er ute nå og har snart vært 2 uker, han blir èn uke ekstra... Vi får kose oss litt med en gang han kommer hjem og håpe på det beste, jeg tror eggløsningen er den 26, han komemr hjem den 28, men jeg har alt mellom 28 og 31 dagers syklus, så man kan jo håpe! :-)

Krysse fingrene for dere!! ;)))

 


SleepingBeauty skrev:
MommyToBe: han er ute nå og har snart vært 2 uker, han blir èn uke ekstra... Vi får kose oss litt med en gang han kommer hjem og håpe på det beste, jeg tror eggløsningen er den 26, han komemr hjem den 28, men jeg har alt mellom 28 og 31 dagers syklus, så man kan jo håpe! :-)


Bruk eggløsningstester så ser du sikkert når du har el :-)
 
Back
Topp