Ahhhhhh....!

Har hørt om det med hvitt, men ikke rødt og svart !

For meg kan de komme i hva de vil, bare de er pent kledd[:)]

Hvis dere er redde for å bli fratatt oppmerksomhet på bryllupsdagen pga fargen på en gjests kjole da har dere ikke funnet den rette brudekjolen [;)]

Nå ble jeg virkelig glad for at jeg ikke skal i bryllup med det første... [8|]

Ser ikke helt problemet jeg[;)]

Kan være enig i hvitt.. men sort og rødt... huh[:)]

ha ha ha ha for en latterlig diskusjon!!![8D] jeg mener at hvis noen er så sære at gjestene ikke får bruke rødt og svart så får det stå i invitasjonen!

jeg har selv brukt rød kjole i et sommer bryllup, og jeg hadde så vist ikke hatt meg med brudgommen!!![:D]

Min mor brukte rød kjole i bryllupet mitt. Samme med en venninne. (eller vinrøde da)
Jeg skal være forlover til sommeren, og bruden har sagt at jeg GJERNE må ha hvit kjole, eller sort.
(men for egen del dropper jeg hvitt...)

ORIGINAL: LilleKulaogFredrik

men bunad i et bryllup?
du vet vel at man ikke skal drikke med bunad. eller hvordan det nå var.

Vil nå ikke tro at det skulle være noe problem! Dersom man ser på hva som ble gjort for mange år siden.. så var det nettopp slik det var "bryllup og bunad". [8D][:D] 

Da jeg giftet meg var det bare meg som gikk i brudekjole. De andre hadde bunad eller kjoler og dress. Husker virkelig ikke hvilke farger de hadde, de var pent kledd. Har aldri tenkt på farge på kjolen i bryllup. Hvit som kan forveksles med brudekjole er greit, men det er jo mange hvite kjoler med mønster på som absolutt ikke kan forveksles med brudekjoler og da som jeg synes er fine til sommerkjoler. Ser ikke problemet med ulike farger i bryllupet. Vi hadde et kjempekoselig bryllup uten at i hvert fall jeg noen gang tenkte på at kanskje noen av fargene på kjolene kanskje ikke var riktig. Kanskje var det ingen som hadde sånne farger, husker ikke. LENGE siden jeg giftet meg, føler det i hvert fall sånn, snart 6 år!!! Begynner å bli gammel[8D]

Back
Topp