Ahh :D

Hylei

Elsker forumet
Har hatt meg noen herlige VARME 21 minutter i solarium nettopp, godt [:)] Fikk faktisk det skille ved trusekanten.. :p
Nå skal jeg ta natta snart, håper dere mai babes har en fin kveld [:D]

Btw, hva har det gjort ikveld? [:)]

Null svar faktisk [8|] Woohoo

Oi,21 minutter ja :) jeg holder på å koke over etter 16 :) må snart få tatt litt sol jeg også..

åhhhhhhhhhh, det vil jeg også. denne kroppen har ikke sett solstråler på en stund. får legge meg i grillen i helga kanskje [:)]

Kan ikke huske sist jeg tok sol. Ble faktisk solbrent på hele ryggen [8D]

Så deilig da[:D]
Jeg tok sol forrige uke, hele 24 min faktisk. hehe..

Må få tatt litt mer sol, kroppen min trenger det[8D][:D]

ORIGINAL: ToSmå2010

Og du ble ikke solbrent??? [8D]

er så deilig og ta litt sol:) å ikke minst få litt farge...føler seg mye bedre da[;)] Tok 25 min på mandag......blir utrolig varmt....så overlevde så vit[8D]

Så herlig! Har også begynt å ta litt i det siste, av og til. Tar som regel 20-25 minutter jeg. Er så herlig å bare ligge å slappe av. [:)]

U crazy people..har ikke turt å ta over atten minutter i de nye sengene jeg..spørs om jeg får prøve det ut i i løpet av helga..ikke barebare å få tid til å sole seg heller..solariumet her stenger åtte hverdager og seks i helgene...kjeeeedelig...gleeeder meg til sommer og forhåpentligvis sol :)

ORIGINAL: Hylei

ORIGINAL: ToSmå2010

Og du ble ikke solbrent??? [8D]

Nei nei[:D] Har faktisk aldri i hele mitt liv blitt solbrent.. *bank i bordet* [8D]

Skjønner ikke hvordan dere får tid[8|]

Back
Topp